Buketräff hund- Örebro!

Migo

Trådstartare
Inspirerad av sydborna så tycker jag att vi drar ihop en buketräff för oss runt Örebro!

Träffas en dag och spåra eller nått?

Sv: Buketräff hund- Örebro!

Vore roligt! Om man inte behöver hälsa nos mot nos med hundarna och bebis får följa med (hat terrängvagn och bärstol så spårning går bra;))

Jag ser faktiskt ingen poäng i att hundarna ska hälsa på varandra öht;)

Ang plats så beror det lite på vad folk vill göra. Spår utan blod får man ju lägga vart som helst...

Vi vill jätte gärna vara med!:D

Vet inte alls hur man spårar, har aldrig gjort det. Men vi är som sagt gärna med!

Vad bra:D Vi har just behandlat mot noskvalster, men min lilla skulle ändå behöva se andra hundar då och då.

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 651
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 947
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 820
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 717
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka