Buketräff 20 eller 21 dec! -Göteborg

Haukur

Trådstartare
Jag och Kirsty flyttar nu så vi vill ha en sista (åtminstone som göteborgare, vi kan vara turister någon gång sen;)) buketräff.

Någon som är på nästa helg, lördag eller söndag?

Sv: Buketräff 20 eller 21 dec! -Göteborg

Jag tror det. Det vore väl snörpligt om jag inte får träffa er en gång i allafall.

menåååh! söndag kan jag inte, då har jag redan åkt till uddevalla för jul... ingen som kan torsdag-fredag?? =D

Torsdag kan jag kaaanske, beror på hur jag ligger till i packningen, ska köra iväg grejerna på fredag morgon så jag måste bli klar på torsdag. Men om vi kan lämna det öppet kanske jag kan torsdag också... Kan tänka mig att Kirsty behöver all den stimulans hon kan få för hon kommer nog mest få ligga och glo på matte när jag packar och städar:crazy:

låter som en väldigt käck plan =)

Gand kommer inte heller ha så roligt nu, har en del i skolan och sådär mån-ons, blää!!

Så bra:) Jag vet på onsdag kväll om jag hinner ut nåt på torsdag så jag kan skicka ett mess då..

Vill någon annan också med på torsdag är ni givetvis välkomna;)

10 är vääldigt tidigt för stackars mig som ska frakta mig själv och lunsen med tåg en timme. Vad sägs om 11? :D

För mig med. :) Jag har tänkt gå på stan efteråt och då är det perfekt med en avbusad trött hund som mer än gärna ligger hemma och sover än följer med ut igen. :D

Men då säger vi kl 11 vid härlanda tjärn på söndag! Jag kommer ju flytta allt imorgon (modemet också) så det är sista dagen jag har dator idag men skulle planerna ändras i tråden kan väl någon skicka ett sms till mig? Galathea, har du mitt nummer? Äh, pmar det för säkerhets skull:D

Vid härlanda tjärnen brukar vi träffas, vid badplatsen. Galathea får hoppa in och informera om bussar för jag åker bil och har urdålig koll:D

Från Nordstan eller centralen, den där hållplatsen som ligger vid taxibilarna fast på drottningtorgets sida av vägen. Buss 17 mot Östra sjukhuset/björkekärr och man hoppar av vid spåntorget. När man kliver av bussen går man höger och följer vägen ner, så kommer man till stranden där vi brukar mötas. :)

Jag kommer ta bussen så om du kommer lär vi synas på den kanske. Det går en halv elva, då är man framme tio i elva och det tar några minuter att gå ner så den blir ganska lagom. :)

Men som sagt, spåntorget heter hållplatsen. Det kanske går att åka på annat sätt om man bor någon annan stans.

*putt putt*

Inga fler? I första träff-tråden var det ju jättemånga som var intresserade men vi är ju bara samma lilla gäng varje gång, kom igen nu göteborgs hundägare!

Jag tänker verkligen få tummen ur. Men för mina nervers skull så tar jag bara med vrålapan. Orkar inte släpa på den stora när jag ska bråka med den lille... Finns det nån hage där man kan släppa dem? Ceasars inkallning verkar ha försvunnit helt.

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 391
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
1 894
Senast: Otherside
·
Hundhälsa Jag har min hund inlagd sen i torsdags morse. Dvärgscnauzer 14 månader. Det började i onsdags kväll med lite halvmjukt bajs. Inget jag...
Svar
9
· Visningar
1 284
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 083

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka