Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du borde nog driva med dej själv istället. Att ha en katt med 100% övervikt är INTE bra! Tänk på kattens hälsa!Kimz0r skrev:Min kastrat väger åtta kilo och vi driver ständigt med honom för hans kraftiga övervikt. Han hade varit lite mer lagom om han vägt sådär fyra-fem...
mm man vet aldrig :-)dragonlady skrev:Mamman är norsk skogskatt men vem pappan är är ett mysterium men vem vet en lo-katt kan ju vara den skyldige.
Han bor hos mina föräldrar, som han har runt lilltån, varför han får smaka av allt bara han visar sig i köket. Jag har flera gånger beordrat mina föräldrar att skära ner på grädden och smakproven, men nej, "då blir han så ledsen och det är såååå synd om honom".Haukur skrev:Du borde nog driva med dej själv istället. Att ha en katt med 100% övervikt är INTE bra! Tänk på kattens hälsa!
Min mor har lyckats mata ihjäl en katt.Kimz0r skrev:Han bor hos mina föräldrar, som han har runt lilltån, varför han får smaka av allt bara han visar sig i köket. Jag har flera gånger beordrat mina föräldrar att skära ner på grädden och smakproven, men nej, "då blir han så ledsen och det är såååå synd om honom".