Bukes gräsligate badrum

Sv: Bukes gräsligate badrum

Påminner om när jag tog en dusch i hundduschen på hundpensionatet en kväll. Jag råkar kasta ett getöga ut ur fönstret och ser en dagiskund komma gående 15 meter ifrån dörren. Jag hade helt glömt att de hämtar hunden så sent.
Jag har nog aldrig klätt mig så fort. Möjligvis den gången jag tog ett nakebad med hundarna vid sjön och överaskades av en skol/dagisgrupp...

fotskl019.jpg

Jag sitter och surfar runt på husannonser (för nöjes skull - eller nåt) och snubblar över ett s.k. "charmigt 70-talskök".
Denna bild kom mig oooooosökt att tänka på din tråd och jag undrar om det möjligvis är i detta hus du bor??

image

image

:D

Senast ändrad:

Jag har inte direkt problem med att mitt badrum/toa är gräsligt. Nej, nej. Här pratar vi skokartong istället;). Dra av dig byxorna på utsidan och gå in på tvären.:grin:

Har lyckats svimma ett antal gånger inne på toan utan att skada mig (otroligt nog) men att nysa när man sitter på dass är förenat med livsfara.:crazy:

Hur vet jag att det är farligt? Jo, det ska jag berätta.

Satt i godan ro dass och när jag skulle dra upp byxorna hände det. Jag nös. Dammade pannan i handfatet och knockades totalt.:mad: Vaknade till på toagolvet och undrade vad som hände. Hade en bula som mer liknade ett horn utstickandes från pannan.

Nej, byxorna hade jag inte hunnit få på mig heller när det small. Det är tur att ingen ser en när man råkar ut för dessa, hmm, situationer.:D

Svär ungefär tre gånger om dan över detta pyttelilla utrymme.

:rofl::rofl::rofl:
Förlåt om jag håller på att garva i hjäl mig, men jag kan se det framför mig som i en skämt film. Du beskriver allt så himla bra!

Äsch, det där var ju rymligt! I vår förra lägenhet satt handfatet lite närmare toastolen, o dörren var på väggen mitt emot toastolen. Den gick inåt :cool: Man fick alltså gå in, sätta sig på dass o SEN kunde man stänga dörren.
Dessutom hade vi bara kallvattenkran där inne, inget varmvatten :cool:

Liknande trådar

Hemmet Vi tycker inte om kakel och klinker i vårt badrum, men det är inget fel på det egentligen förutom utseendet. När vi flyttade in hade vi...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
11 693
Senast: Daff
·
Hemmet Jag har kommit underfund med att mitt badrum är litet och murrigt på ett sätt som jag inte är helt säker på om jag vill ha det i. Det är...
2
Svar
22
· Visningar
4 536
Hemmet Det kan väl inte bara vara jag här som nördar serien Det sitter i väggarna? :D Och jag tänkte, på Buke om någonstans måste det väl bo...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 553
Senast: Septicemia
·
Övr. Hund Vi har en ettårig dvärgschnauzerkille Frippe som på många sätt känns som världens enklaste hund. Lugn och trygg och lagom social med nya...
Svar
19
· Visningar
3 542

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka