Bukemännen och kvinnorna

Nä, de jobbar på avdelningen för barnfrågor hos 1177 (och är helt underbara :love:)

Vi var några kompisar som faktiskt diskuterade om 1177 aktivt anställde finlandssvenskar för att de låter trovärdiga och lugnande.
Det gör de faktiskt.. ;) Jag bor i en liten stad i Österbotten, och här finns ett callcenter för 1177 sedan ett och ett halvt år tillbaka. Min mamma är sjuksyrra och var intresserad av att jobba för dem. Hon valde dock att göra annat, hon tyckte det var för stressiga arbetsvillkor.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag vänder mig till Bukefalos, då det är det största forum/grupp jag känner till, där en majoritet är kvinnor och många dessutom aktiva...
Svar
12
· Visningar
1 345
Senast: Ajda
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 576
Senast: Badger
·
Hundhälsa Jag har funderingar om jag ska kastrera min 2-åriga storpudel. Jag är fullt medveten om att kastrering inte nödvändigtvis är en lösning...
2
Svar
22
· Visningar
1 916
Senast: hastflicka
·
Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
19
· Visningar
1 160
Senast: Googlarn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama