Haha hjärnan kopplade precis vad det var jag sagt. Ja nä, brukar inte gå runt och spotta på folk på gymmetPassa
Svengelska blir roligt ibland
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha hjärnan kopplade precis vad det var jag sagt. Ja nä, brukar inte gå runt och spotta på folk på gymmetPassa
Det är ju därför jag frågar. Jag vill veta vad är för finess och finkänsla som behövs ?
Se svaret av @Invicta ovan.Det är ju därför jag frågar. Jag vill veta vad är för finess och finkänsla som behövs ?
Ok, det bara observationer jag gjort på dansgolven. Att ibland fungerar det för dessa kletiga och klänga killar. Vilket har förvånad mig då alla säger att man inte uppskattar det... ?
Jag har inga direkta kroppskomplex. Jag är rätt nöjd och stolt med kroppen , men den kan bli bättre tror jag .
Du påstår själv att det är blyghet som är ditt problem, jag får mer intrycket att det är en brist på social kompetens, du bara vägrar inse det själv. Men som tur är kan du söka hjälp för det, precis som för dina hangups vad gäller kropp och utseende.
Terapi är superbra för alla möjliga problem, det är inte bara för folk som hör röster. KBT texJa, blyghet i kombination med social kompetens. Jag är dålig på "small talk" och det blir inte bättre av att jag blir jättenervös inför tjejer. Hur menar du att man ska söka hjälp för det ?
Kroppen har jag inga hängups för... Jag vill bara se bättre ut ? Vill inte de flesta det ?
Vet du vad, @Hero, nu tycker jag att det enda du håller på med är detta: https://en.wikipedia.org/wiki/Sea_lioning
Så jag tänker faktiskt inte bemöda mig med att försöka lära dig vanligt folkvett. Du kan googla dig fram till terapeuter och andra professionella om du verkligen vill få till en förändring.
Vad kroppsnojan anbelangar så är det tydligt från dina upprepade inlägg på ämnet att du inte alls bara vill se bättre ut, du är totalt fixerad vid ytan, men precis som med resten av dina problem så vill du inte se det själv, utan försöker prata bort det när någon poängterar att det är något du borde ta tag i.
Lugn bara lugn.
Åh, lite härskarteknik också, gulle dig. Undrade just när det skulle komma, du älskar ju att dra fram den taktiken när du känner dig tilltryckt.
Jättestor skillnad! Frön finns i mellanösternmat och nordafrikansk, per definition gott, alltså.Jag fortsätter på korianderspåret. Är det skillnad i smak mellan frö och blad? Jag åt koriander (frö) härom dagen, vilket var för första gången sedan urminnes tider. Det var nog gott tycker jag.
Jag var ute efter tips och inget annat. Håll dig borta från tråden om du ska hålla på sådär.
Sånt gör ju att inga muskler eller tillväxthormon i världen kan hjälpa dig, tyvärr. Detsamma gäller din tro att "ragga upp" kvinnor är något som ens kan göras på ett schysst vis.Jag var ute efter tips och inget annat. Håll dig borta från tråden om du ska hålla på sådär.
Till vad för mat har man koriander?Jag fortsätter på korianderspåret. Är det skillnad i smak mellan frö och blad? Jag åt koriander (frö) härom dagen, vilket var för första gången sedan urminnes tider. Det var nog gott tycker jag.
Kan det vara för att mina lilltår har ett så ofördelaktigt utseende som jag inte är ihop med världens vackraste man?eller: varför är det ingen som förstår mig/vill ha mig/ varför vill alla ha mig/ hur ska jag vara/ är jag för lång/ för kort/eller vad det nu kan vara.
Vi skippar invandringen här är tanken, men i övrigt: du som är Man och undrar vad kvinnor generellt (som hänger på buke) anser, fråga på.
Och så försöker vi att hålla andra trådar lite renare från dylikt, för ett trevligare klimat.
Om det går.
Jag har nog alltid tyckt att korianderfrön är goda i matlagning, bladen tyckte jag var hemska tidigare, men även dem har jag lärt mig att tycka om. Jag äter gärna färsk koriander numera och ska testa att så själv, det blir tydligen rena ogräset.Jättestor skillnad! Frön finns i mellanösternmat och nordafrikansk, per definition gott, alltså.
Blad finns i asiatisk mat, som bara är god i vissa fall.
Bra tumregel är att spegla den andra personens nivå (i den utsträckning du själv vill såklart!) . Då kan den andra personen styra själva vad som är bekvämt för den och själv eskalera i lagom takt.Ok bara för att kalibrera, I krogmiljö, Hur framfusig får man vara om hon läger armen runt dig?