Bukekändis i nya Hundsport

kpist

Trådstartare
Idag damp nya Hundsport ner och jag slötittade lite i den med ena ögat på TVn. Men på sidan 28 hajade jag till, kände jag inte igen den där lilla, lilla nosen.. Jo, visst var det han. Han som Bebben visade upp som nybakad liten fralla, och när han lekte med den stora X..
Ni vet väl vem jag pratar om? Lilla Totte! Men stor och stilig har han blivit. :)

Sv: Bukekändis i nya Hundsport

Naaaw! Jag har inte tidningen längre tyvärr, så jag kan inte se honom där. Men visst är han fin?

Här kommer några bilder för dom som missade min GD's styvson :love: Liten till stor!

totte1.jpg

totte2.jpg

totte3.jpg

totte4.jpg

totte5.jpg

totte6.JPG

totte7.jpg

Oj! Jag såg bilden men såg inte att det var han. Han är verkligen söt. :love:

Bebben: Jobbar hans matte fortfarande på SLU? Jag brukar spana efter honom, mitt jobb ligger precis i närheten. :D

Japp, det gör hon. På genetik-någonting-sådant-avdelningen.

Om du stöter på honom får du säga att du är kompis till hans uppfödares dotter och sett massa bilder på honom :D

Jaaa. Sötaste Frallan jag skådat faktiskt! Fast det kan bero på att han hängde varje vaken sekund i mina hasor i princip ;) Xanti var ju där jag var, och han var alltid där Xanti var. Man hörde små frallagnäll om man råkade stänga sovrumsdörren, då kunde han inte sova med sin GD-mamma ju. Hemska tanke!

:love: Xanti var så bra som tog hand om honom också. :love:

Oj, det ligger ju nån slags genetikgrej precis bredvid mitt jobb, kanske är där hon är. :idea:

Nu kommer jag hålla utkik ännu mer. :D

Liknande trådar

Tjatter Oro i Ugglebo Den lilla byn Ugglebo breder idylliskt ut sig i ängsmark med sina timrade småhus, hagar omgivna av gärdesgårdar hyser...
22 23 24
Svar
471
· Visningar
16 223
Senast: LenaH
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 885
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 163
Övr. Barn Jag vill börja med att be dig som upptäcker att du känner mig antingen slutar läsa eller berättar för mig att du läser... Det är ingen...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
33 619
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka