Bukehundar :)

Sv: Bukehundar :)

Vad fint du har gjort. Snyggt jobbat! Hittade tyvärr ett knas... min hund heter Wilton och inte Wilson ... Sorry :o:D

Vad kul!:laugh:
Jättefin, Mira är nöjd! Snyggt jobbat!

Förresten, var jag ouppmärksam eller saknades inte din egna lilla tjej?

Jamen, nu ser jag ju:o
Var upptagen med att skruva upp ljudet och måste ha missat första bilden!
Vart lite orolig där att hon inte fick komma med;)

Det gick liite fort. Man han knappt läsa vad hundarna hette och vem som ägde dom. Annars var det fint. Har ni haft något upprop där folk fått anmäla sig ? eller är det Bukehundar du känner privat ?

Tyckte du?

Jag hade lite tidsbrist då låten bara var 3.30 typ ;)

Ja jag hade en tråd i nästan 2 veckor ..

Lite snabbt. De hundar med långa namn hann jag inte med. Fast man kan väl se den och pausa och läsa ;)

Helt ok. Wilton är ändå så dålig på att läsa att han inte tar illa upp... ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 095
Senast: LaMagia
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
782
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 691
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 129
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka