Bukehjälp, barnvagn.

åke

Trådstartare
Jag har lovat hjälpa goda vänner från Litauen att sälja en komplett barnvagn med ståbräda, sitt och liggdel. Märket heter Riko. Vagnen är från 2013 och i mycket gott skick.
Vad kan man sätta för pris på en sådan??

Jag har lovat hjälpa goda vänner från Litauen att sälja en komplett barnvagn med ståbräda, sitt och liggdel. Märket heter Riko. Vagnen är från 2013 och i mycket gott skick.
Vad kan man sätta för pris på en sådan??
Det beror nog lite på modell. Här kan du se de olika modellerna med priser. Dock får du ta priset delat i 4 ungefär. http://strollers-baby.ru/baby/swedish/index11.html Till admin; det är ingen nätshop, det går inte att handla på sidan. Enbart se modeller och ett ca pris.

Ska du sälja den bör du benämna den 2me by Riko. Får du 1500kr är det högt tror jag.

Lycka till!
Mvh Miks

Om du har Facebook så finns det en stor barnvagns grupp som du kan lägga upp info, bild och få reda på vad liknande vagnar sålts för eller vad folk är villiga att ge.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 777
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 103
Senast: Hermelin
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 120
Senast: lundsbo
·
Kropp & Själ Jag kommer att behöva flytta ifrån mitt barn. Hur ska man leva med sig själv efter det? Hur ska man överleva med att bara få ha sitt...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
14 630

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka