Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
haha redan skrivit i år 2007:s tråd.. tokigt! Jaja, Staro Wiseguy-Björn Goop lopp 9 & Lobys Alice som reserv i 2 utav rikschampionats försöken på Söndag 6/1.
En av Sveriges vackraste banor och världens snabbaste kusk, kan det bli bättre?
Nåja, det kan det säkert.
Det som gäller just nu är iaf Solvalla med unge Johan Untersteiner.
Hästen heter Eject och på onsdag 9/1 smäller det.
Lopp 8, spår 7.
Snälla, håll en tumme för att vår ngt förvirrade häst inte hoppar som en groda....igen.
ska hålla utkik efter dessa hästar.. ska in en sväng å hälsa på hos en kompis som har stall där.. dom ska ha ut nåra så man får väl se hur mycet tid jag får över till att kika...
Trädgård & Växter
Vi köpte betongkrukor till framsidan förra året, med förhoppning om att förra årets växter skulle komma även i år. Det gjorde de inte så...
Hundavel & Ras Gällande din dotters bestämdhet etc. Även sådana barn förtjänar att ha roligt och nå framgång. När jag växte upp så hade jag bara svåra...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.