Bukehästar till start 2007

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare misscocacola
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bukehästar till start 2007

Hd torsdag lopp 3 Lassiter
Hd fredag lopp 3 Imagine D.E.
Hd lördag lopp 9 Furio Diamant och lopp 11 Tamtam!

Lycka till ni andra!

tack tack... han va inte ens trött när han kom hem.... jag fick tyvärr vara hemma å se loppet på tv.. *mutter*

hehe jaa han e bra cool, Mickes lilla abbe! Lika pigg som vanligt idag, sprang i hagen och slängde med huvudet..;) Det var väl inte ett speciellt hårt lopp för honom..;)

Ska bara säga att kusinernas Sad Eyes vart 6:a i det loppet och sänkte rekordet med 1 sek!:) Gjorde ett bra lopp enligt rapport och ägarna var nöjda!:)

Som vi sa innan, må bästa stall vinna och jag måste ju säga att Abbe (About a Boy) försvarade Stall Bondglamsens ära alldeles ypperligt! :D:D

Easy bowler - Lindesberg 8/7.. lopp 6 spår 13 volt

:rofl::rofl::rofl:

haha sadis sprang nytt rekord å Abbe gick ett rätt lugnt lopp.... :p

nästa lopp blir iaf gävle måndag om 2 veckor tror jag.. den 16 elelr 17 .. har itne sååå bra kolla... men då ska jag iaf med... för då har jag semester... weee

Precis!!:p:)

va bra! Fast jag kan inte kolla ändå för då e mamma å pappa på MC semester och ja e ensam hemma me pållarna å durre så nån lär ju passa dom också..;)
Då får han väl ta och vinna då också!:D

King Sunflower startar Gävle 10/7 lopp 5 spår 4 2140m auto

giovanni pasarelli spår 1 lopp 1 sundbyholm tisdag 2140 volt

haha sadis sprang nytt rekord å Abbe gick ett rätt lugnt lopp.... :p

nästa lopp blir iaf gävle måndag om 2 veckor tror jag.. den 16 elelr 17 .. har itne sååå bra kolla... men då ska jag iaf med... för då har jag semester... weee

Haha, jag hon gjorde ju det! Kul att båda två var bra! Inte så konstig att han var före henne i det loppet förresten, kom igen på en lite mer riktigt distans, så ska vi se vem som är tröttast:D Dessutom är hon ju lika brunstig som din soffan brukar vara för tillfället;) Blir tokig på henne!

Nu till det jag skulle skriva...

Farmens Hyper, Romme 6/7 lopp 9, nu ska vi se om han klarar att hålla huvudet kallt i autostart:angel:
Johannesbergs Lovejoy Romme 6/7 lopp 4
Shiva, Gävle 10/7 lopp 1

Jo.........Han står där i samma stall som jag e i!

haha..

riktig distans????

usch då har ni oxå en pissmärr.... Z är riktit jobbig nu... höllpå att träffa T när hon skulle in med Lillan å Abbe... dags att ge munkpeppar igen nu...

ser att shiva ska ut igen... är de monte???

Rättvik , måndag 16/7

Bridge sign
Lopp 4 , V5-2
spår 2 , 2640 v

Dropdead Beauty , kval

Lobys Alice jättesist men gick iaf nytt rekord (15,7/2140mAuto) :banana: Var visst lite segpropp, mamma varit för snäll :angel:

Linde söndag 15/7

Lopp 4 Chica Star
Lopp 5 Sergeant Buttler

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

F
Trav Gott Nytt år och vi hoppas på fina buke-framgångar även 2009! Nytt år- ny "Bukehästar till start-tråd"... Jag börjar:) Första...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
13 232
Senast: Dinarella
·
L
Ekonomi & Juridik OBS – KOPIERA INTE NÄR DU SKRIVER SVAR pga LÅNGT INLÄGG – gör en egen sammanställning med TIPS / RÅD – Tack !!!! Förvirringen känns...
2
Svar
24
· Visningar
5 939
Senast: Lyckan i Halland
·
Trav Nytt år, nya starter! Tyckte den andra hörde till det förflutna så jag tog mig friheten att starta en ny..... Kopierade från förra...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
21 635
Senast: Tagliabue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar