Bukehästar till start 2007

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare misscocacola
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bukehästar till start 2007

Och innan startlistorna knappt torkat...

Spöket och Wild Water ska ut och bränna segerpoängen... :banana::banana:

Mantorp 30/7:

Lopp 4, Spår 1 - 2140a

Pållan gillar bilstart men det är ju eeevigheter sen hon startade.

och en till halv-bukefajt då jag kör mot Monsieur de Mais Dean Dream på Romme på fredag (27/7):bump:

Varför blir det alltid de sista loppen när det är midnattstrav???:cool:

Vilken kör du? Nu blir jag ju jättenyfiken! Jag kanske hade kunnat sätta upp dig istället :D

Jag råkade ju klanta mig och kryssa i Johan Untersteiner som vidtalad, underförstått att Walmann skulle dit med sina hästar... Dock skulle Walmann inte dit och de sätter upp Johan som kusk ändå. Suck. När jag ringer till Romme på måndag morgon och förklarar misstaget säger de såhär till mig. Jag citerar "Jaha, var det du som satte upp Johan Untersteiner. Vi förstod att det där skulle gå åt helvete, men vi sket i att ringa dig och tänkte att du skulle få skylla dig själv istället".

Bra bemötande, jag blev så chockad att jag knappt visste vad jag skulle säga... :crazy::eek:

:rofl::rofl::rofl:
Ursäkta, men jag kunde inte hjälpa att skratta när jag läste det! :) Jag kan bara se en chockad MdM framför mig.....:devil:;)

nackdelen med att vara amatör :( en av anledningarna jag har mina hos proffs. man får bättre bemötande och bättre service ;) dock måste jag plocka ut min licens nästa år om jag inte vill gå om kursen vi får vl se vad man hittar på då..

Vilken kör du? Nu blir jag ju jättenyfiken! Jag kanske hade kunnat sätta upp dig istället :D

Jag råkade ju klanta mig och kryssa i Johan Untersteiner som vidtalad, underförstått att Walmann skulle dit med sina hästar... Dock skulle Walmann inte dit och de sätter upp Johan som kusk ändå. Suck. När jag ringer till Romme på måndag morgon och förklarar misstaget säger de såhär till mig. Jag citerar "Jaha, var det du som satte upp Johan Untersteiner. Vi förstod att det där skulle gå åt helvete, men vi sket i att ringa dig och tänkte att du skulle få skylla dig själv istället".

Bra bemötande, jag blev så chockad att jag knappt visste vad jag skulle säga... :crazy::eek:

Ja det hade du kunnat göra:D Du har ju fått svar på vem jag kör... Va, vem var så otrevlig här? Det brukar dom faktiskt inte vara:cool:
Såg att du hade fått Ida nu, hon är bra i alla fall!
Är ledig i ungdomsloppet på Gävle än;):angel:

Cämela.. "Lever det skrället än?" :rofl: Nu bara måste jag ju vinna!

Ja det hade du kunnat göra:D Du har ju fått svar på vem jag kör... Va, vem var så otrevlig här? Det brukar dom faktiskt inte vara:cool:
Såg att du hade fått Ida nu, hon är bra i alla fall!
Är ledig i ungdomsloppet på Gävle än;):angel:

Cämela.. "Lever det skrället än?" :rofl: Nu bara måste jag ju vinna!

Du får själv gissa vem det var som var så otrevlig :)

Haha, jag får kolla in den propositionen då ;)

Nästa start blir nästa lördag i Kouvola (finland) googlade just och såg att det ligger just längst ner i finland på gränsen till ryssland och nära estland. gud jag längtar inte! och sen fick jag inte min lärling :( kommer ju vara nervös och må dåligt hela veckan nu. :(

den som vill se startlista kan se på http://inbyflickan.blogg.se

Förlåt men... :rofl:

Det är väl inte hela världen, bara att byta kusk ju. Fast jag tycker det var väldigt otrevligt av dem, det är faktiskt deras jobb att få ihop det. Jag tycker du ska ringa sportchefen och berätta hur du blev bemött.

Du är knappast ensam om att ha satt en kusk som vidtalad och h*n sedan inte kommer...

tack tack... vikken häst va... han är grym..

å vet du .. skygglapparna hade fastnat så dom fick vi ingen användning av... :smirk:

:bump::bump::banana::bump::banana::bump::banana::bump:

Torsdag 2/8 Örebro, Chica Star, lopp 8, spår 6, volt.
"Allt ändrat", ny träning, ridvärmning, barfota r.o.m. samt norskt. Man måste ju satsa i P-21-loppen:D

mmm han börjar liksom fatta va de handlar om lite mer nu. han va juh lite av en skräll för dom på plats men itne för oss som vet vad han går för...

väl hemma föresten vara han sitt gamla jag igen dvs inte alls trött... undrans va som krävs för att han ska li lite trötter...
sen ahr han fått konkurans hemma i stallet om damerna så hanbörjar få lite mera go hemma oxå..
och sen var han ute å gjorde jobb med ryttare i skogen i onsdag .. å de uppskattades.. hon som rd var imponerad han va så balanserad och låg i kurvorna och balanserade till å med upphenne utan problem..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

F
Trav Gott Nytt år och vi hoppas på fina buke-framgångar även 2009! Nytt år- ny "Bukehästar till start-tråd"... Jag börjar:) Första...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
13 232
Senast: Dinarella
·
L
Ekonomi & Juridik OBS – KOPIERA INTE NÄR DU SKRIVER SVAR pga LÅNGT INLÄGG – gör en egen sammanställning med TIPS / RÅD – Tack !!!! Förvirringen känns...
2
Svar
24
· Visningar
5 939
Senast: Lyckan i Halland
·
Trav Nytt år, nya starter! Tyckte den andra hörde till det förflutna så jag tog mig friheten att starta en ny..... Kopierade från förra...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
21 635
Senast: Tagliabue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny sits