Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
och en till halv-bukefajt då jag kör mot Monsieur de Mais Dean Dream på Romme på fredag (27/7)
Varför blir det alltid de sista loppen när det är midnattstrav???
Fnobby kör Batfamily.
Vilken kör du? Nu blir jag ju jättenyfiken! Jag kanske hade kunnat sätta upp dig istället
Jag råkade ju klanta mig och kryssa i Johan Untersteiner som vidtalad, underförstått att Walmann skulle dit med sina hästar... Dock skulle Walmann inte dit och de sätter upp Johan som kusk ändå. Suck. När jag ringer till Romme på måndag morgon och förklarar misstaget säger de såhär till mig. Jag citerar "Jaha, var det du som satte upp Johan Untersteiner. Vi förstod att det där skulle gå åt helvete, men vi sket i att ringa dig och tänkte att du skulle få skylla dig själv istället".
Bra bemötande, jag blev så chockad att jag knappt visste vad jag skulle säga...
Ja det hade du kunnat göra Du har ju fått svar på vem jag kör... Va, vem var så otrevlig här? Det brukar dom faktiskt inte vara
Såg att du hade fått Ida nu, hon är bra i alla fall!
Är ledig i ungdomsloppet på Gävle än
Cämela.. "Lever det skrället än?" Nu bara måste jag ju vinna!
Jag råkade ju klanta mig och kryssa i Johan Untersteiner som vidtalad, underförstått att Walmann skulle dit med sina hästar... Dock skulle Walmann inte dit och de sätter upp Johan som kusk ändå. Suck. När jag ringer till Romme på måndag morgon och förklarar misstaget säger de såhär till mig. Jag citerar "Jaha, var det du som satte upp Johan Untersteiner. Vi förstod att det där skulle gå åt helvete, men vi sket i att ringa dig och tänkte att du skulle få skylla dig själv istället".
Bra bemötande, jag blev så chockad att jag knappt visste vad jag skulle säga...
Go for it !!