Bukehästar till start 2007

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare misscocacola
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bukehästar till start 2007

Giovanni Pasarelli (vilket jäkla namn han har egentligen.. kommer aldrig ihåg va han heter så jag säger Fuxen :p ) lopp 1 på sundbyholm imorgon

Greenheart lopp 8 lindesberg på onsdag

Ja du Lobys Alice.....Jag känner dig me...Men visst e d lätt att passa bra hästar!!!!!! Men dom behöver lika många morötter som dom sämre för att fungera...Sorgligt men sant!Eller??

Dessutom är jag inte ett dugg överlägsen för d som känner mig. Bara oerhört glad när hästarna mår bra och tävlar bra!

D va min åsikt!

Jag gläds med alla i framgångar och i motgångar för det går alltid bättre nästa gång!!

jag känner iaf "Clayton", min sambos ex.. :angel:

Jag kommer osökt att tänka på att vi har ju en tråd med "vilka hästar har du ägt". Den är rolig för man kan upptäcka att man har gemensamma bekanta. En annan rolig tråd skulle ju kunna vara "vilka lärlingar har du ...

dejtat".

(Ni trodde väl inget annat nu va?)

Nej, f´låt. Jag har dålig humor.

Jag kommer osökt att tänka på att vi har ju en tråd med "vilka hästar har du ägt". Den är rolig för man kan upptäcka att man har gemensamma bekanta. En annan rolig tråd skulle ju kunna vara "vilka lärlingar har du ...

dejtat".

HAHA :rofl:

dejtat".

säger som Lazio...

HAHA! :rofl:

dejtat".

:rofl::rofl: Hahah fan va bra..... endel kan nog få en hel sida lång....

Quattro J.T. årjäng 8/7 lopp 2 spår 7 Auto.
Häst som står i samma stall som min :) Detta blir seger :idea:

Klöver knekt till start på lycksele 6/7 andra loppet, bricka 9.
Full form så vi kör för vinst :)

Du miss ghost... Jag ber om ursäkt att jag skrivit här..... Avvundsjukan kanske rinner igenom dig. Ska inte bekymra dig mer då..... E inte så aktiv här men men, lugna dig en aning!!:rofl:

Men f-n vilken otrevlig människa DU är då? :eek: Jag trodde att du inte visste om tråden eftersom du använde den här. :crazy:

Varför skulle jag vara avundssjuk? Jag valde för många år sen att INTE jobba i travstall och är fullt nöjd med att mina hästar ofta plockat pengar när de startat, inte ALLA så klart men flertalet.

Och jag ser INGET i mitt inlägg som tyder på att jag inte är lugn, men DET HÄR inlägget gör mig lite mer upprörd. Vilket eventuellt kan noteras med val av stora bokstäver och vilka smileys jag använt.

Jag vet ochså att jag hälsade dig välkommen när du dök upp här vilket jag inte är riktigt säker på om det känns rätt efter ditt svar. :mad:

Man hoppas ju att de känner varandra tillräckligt väl för att klara så bryska "skämt". För en utomstående lät det inte så trevligt.

Jag har ingen aning om vem människan är, minst sagt DRYG????

Undrar om hon ansträngt sig att kolla vad jag har för hästar eftersom hon kallar mig miss ghost?

Senast ändrad:

Det var säkert inte alls så illa menat som det lät, alla får vi kortslutning ibland. Du får säkert en ursäkt inom kort.

Jag undrar bara en sak; avundsjuk på vad?

Lucy Tibo ska starta efter nästan ett års strul och uppbyggnad! Lindesberg den 8/7 nu på söndag!:crazy:

about a boy

imorron 4 juli på hagmyren. de blir fight mellan 2 gävlehästar.. kul med dom insammam lopp.

lopp 2 spår 2 2140 auto...

nytt bett på denna gågn .. sk även köras med skygglappar... får se om de gör ngn skillnad..

antagligen inte på den dära coolingen...

Jag är absolut inte dryg och jag ber dig här om ursäkt att jag svarade otrevligt Du har givetvis rätt. Jag gjorde fel! Ursäkta!
Lycka till i framtida starter!

Bridge Sign
Eskilstuna , tisdag 10/7
Lopp 4 , V5-2
spår 5 , 2140 v

Efter ett par lyckade starter i veckan så selar Fredrik Palm ut några hästar igen!

Efter en kort vila så startar han den finfina Ebbe Eminent i Rättvik den 9/7 i lopp 8 bricka 3.
Ebbe spurtade finfint i senaste starten och är absolut på gång igen!
På hemmaplan i Gävle den 10/7 så selar han ut två hästar från stallet;
I lopp 3 så startar Unicorn Flight med bricka 2
Och samma kväll men i lopp 9 så startar Garamond Word med bricka 9.

Önska Fredde all lycka till!

about a boy

imorron 4 juli på hagmyren. de blir fight mellan 2 gävlehästar.. kul med dom insammam lopp.

lopp 2 spår 2 2140 auto...

nytt bett på denna gågn .. sk även köras med skygglappar... får se om de gör ngn skillnad..

antagligen inte på den dära coolingen...

Grattis till segern med About a Boy! :banana::bow:

Lobys Alice Eskils Lopp 3.. trök spår 12.. Hoppas Lille Johan gasar genom svängen denna gång:bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

F
Trav Gott Nytt år och vi hoppas på fina buke-framgångar även 2009! Nytt år- ny "Bukehästar till start-tråd"... Jag börjar:) Första...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
13 232
Senast: Dinarella
·
L
Ekonomi & Juridik OBS – KOPIERA INTE NÄR DU SKRIVER SVAR pga LÅNGT INLÄGG – gör en egen sammanställning med TIPS / RÅD – Tack !!!! Förvirringen känns...
2
Svar
24
· Visningar
5 939
Senast: Lyckan i Halland
·
Trav Nytt år, nya starter! Tyckte den andra hörde till det förflutna så jag tog mig friheten att starta en ny..... Kopierade från förra...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
21 635
Senast: Tagliabue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar