Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag anmält mig till Mölltorps pay and ride den.. 18 oktober tror jag det var. Någon mer som ska dit?
@Ackio Aj då :/ Men lyckligtvis brukar ju hovskador läka ganska snabbt, om de inte "tar illa" sas eller blir hovböld och skit. Vårt gammelsto trampade på en avsågad bit "sly" som fastnade i strålen. In akut, karva upp i hoven. Bandage och grejer, sen en vecka senare var det i stort sett läkt.. var helt chockad hur fort det gick!
Håller tummarna @Ackio !
Ja den där konstiga halvcirkeln på slutet är väldigt udda tycker jag.. har bara ridit nya lc en gång och den var svår att memorera, för det är inget riktigt flyt i programmet. Nu när jag ridit lb1 och faktiskt har något att jämföra med förstår jag vad folk menar när de säger att Lb på ett sätt är lättare än Lc, för det är med naturligt att rida som man gör i Lb än vad man gör i lc! @Ackio
Här blev det ett ofrivilligt riduppehåll på en vecka. Varit utomlands i en vecka (solsemester) och haft hjälp med ridningen av medryttare och min tränare. När jag kom hem igen red jag ut, Wille var mjuk och fin men när vi var nåra km hemifrån blev han livrädd för något när vi kom och skrittade. Slängde sig runt och kutade åt motsatt håll, det gjorde inte jag. *aj, aj* Första gången någon ramlar av honom. Lyckades slå i bäckenet och repa min fina sadel. Blev väldigt öm i höftbenskammen och sökte vårdcentralen dagen därpå. De tyckte jag skulle röntga så jag fick väl göra det då. Ingen fraktur som tur var men det är ömt så än har jag inte ridit (jag satt upp efter vurpan för att ta mej hem dock, det var INTE skönt...). Tanken var att longerat idag och ridit i morgon, men nu blir den en tripp till stockholm i morgon. Vi var där i helgen och skulle sett U2 igår, men den konserten blev ju inställd och flyttad tills i morgon, så det blev ytterligare en natt hemifrån denna vecka. Får ta tag i ridningen i helgen istället...