Hej! här är det lite tråkigt just nu.. jag har ju en jättefin tjej på foder som går ut i vår.. Och planen har hela tiden varit att köpa henne.. Men jag har räknat och räknat och funderat och funderat och jag tror inte att jag kommer ha råd Och om jag behåller henne så kommer jag bara ha råd med hästarna och jag tror inte att jag kommer klara av att inte ha några pengar över tillslut. Min gamla kille som nu är 28 behöver mer och mer vård och mer pengar till mediciner och annat. Så jag känner att jag behöver prioritera honom.
Så nu lutar det åt att jag ska lämna tillbaka henne i vår och sedan spara ihop pengar till två hästar som förhoppningsvis kan köpas in 2017 - 2018 isåfall.
Usch vad jobbigt det är att ta sådana här beslut. Hjärtat skriker behåll medan huvudet säger att hon ska få flytta till någon annan. Vad jag än gör så känns det som om jag sviker henne..
Så nu lutar det åt att jag ska lämna tillbaka henne i vår och sedan spara ihop pengar till två hästar som förhoppningsvis kan köpas in 2017 - 2018 isåfall.
Usch vad jobbigt det är att ta sådana här beslut. Hjärtat skriker behåll medan huvudet säger att hon ska få flytta till någon annan. Vad jag än gör så känns det som om jag sviker henne..