Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Kl

Hej allihopa, jag råkade mörda min dator :angel: Lämnade in den på PC akuten, fick dåligt besked och sen dess har jag "glömt" att hämta den och skaffade ny haha :o

Har fått hem en ny fläckig liten tjej också, 2 år är hon och dräktig med John Whitakers skäck, Utah.
liteblandatnovember-055_63012933.jpg
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Vi får stämma av så att du inte har kvällsjobb, det vill vi ju inte.

Kicki :laugh:
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Ja jag misstänkte att du skulle känna doften av lussebullar! :D Vi får fixa så att det passar även för dig, är ju roligast om så många som möjligt kan komma. :laugh:

Kicki :laugh:
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Ja precis!! :) Ojämna veckor är det som jag jobbar kväll. :)

Ska åka med C till Horze och spana, sen åka till Ravve. Vad tråkigt med regn det skulle ju snöa jue!!!!
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Jag bor på Ålidhem nuförtiden, men jag kan nog röra på mig lite ifall det inte är någon som ska åka nånstans härifrån.

Invinciblestables: Jag har en näsa för lussebullar när det börjar närma sig jul.. (men var F-N är vintern? det är ju hopplöst att kasta ut mattorna på vädring när det regnar.. suck!)
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Ååh, kolla där! Härlig, blank päls verkar hon ha. Och stor verkar hon vara, fast du är ju å andra sidan inte så lång ;) Trivs ni bra ihop såhär långt?

Hon är ca 1.75. Alldeles lagom åt mig som är två äpplen hög. :angel:

(men var F-N är vintern? det är ju hopplöst att kasta ut mattorna på vädring när det regnar.. suck!)

Vintern är här. Det snöar för fullt. Har just kommit in efter att ha ridit i snön på åkern. :D
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Nämen, hur orättvist är inte det då? Jag vill också rida i SNÖ!!!!! :mad:
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Annars är det inga problem att jag hämtar upp dig heller :) Det är lugna puckar! Fast vi får kanske åka lite tidigare så jag hinner fixa åt pålle först! :)
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Ja man blir ju tokig på det för......de vädret!! :mad: Buuhuu, jag vill ha snö! :cry:

Hade de bra prylar på Horze?

Kicki :laugh:
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Kanske finns ett framtida jobb för dig som "saffransspårare"! :D

Kicki :laugh:
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Vintern är här. Det snöar för fullt. Har just kommit in efter att ha ridit i snön på åkern. :D


Åhhhh, avundsjukan står högt till tak.....;)

Kicki :laugh:
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Ja man blir ju tokig på det för......de vädret!! :mad: Buuhuu, jag vill ha snö! :cry:

Hade de bra prylar på Horze?

Kicki :laugh:

Verkar vara samma som i katalogen men det var roligt att få klämma på sakerna som man bara sett på bild förut! Vart en mössa o ett par strumpor iaf. Sen hittade C 2 täcken hon ev. ska handla till Ravve!
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

*kl*

Det SNÖAR! :bump: :bump: :bump:

Men säg den glädje som vara längre än 10 min. när det gäller snö.....suck. :(
Blev jätteglad då det började snöa samt att temperaturen hade dalat, men vips så vände det.

Kicki :laugh:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Verkar vara samma som i katalogen men det var roligt att få klämma på sakerna som man bara sett på bild förut! Vart en mössa o ett par strumpor iaf. Sen hittade C 2 täcken hon ev. ska handla till Ravve!


Måste nog försöka att ta mig tid att fara dit, vill åxå klämma på hästgrejer! :D

Kicki :laugh:
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Jag såg på TV från Umåker att ni inte verkar ha det så kul. Nu är det + grader här, men snön ligger kvar än.
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Annars är det inga problem att jag hämtar upp dig heller :) Det är lugna puckar! Fast vi får kanske åka lite tidigare så jag hinner fixa åt pålle först! :)

Åh, det vore jättesnällt av dig, och det är inga problem att åka tidigare, då kan jag spana in pålle lite noggrannare;)

Kanske finns ett framtida jobb för dig som "saffransspårare"! :D

Kicki :laugh:

Det kan nog vara ett välbetalt jobb, med tanke på vad saffran kostar idag:eek:
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Ja, jag hann knappt skicka inlägget innan det hade slutat snöa igen. Men jag va glad för att det snöade ändå :D

Idag ska jag rida igen. Jag vill verkligen ha snö. Börjar bli less på att skritta runt på den stenhårda och isiga marken :grin:

När är fikat inplanerat? Jag som inte har någon aning om var vi ska vara vill gärna veta var det är tänkt också.. :p
 

Liknande trådar

Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 213
Senast: Svartkatt
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2
Svar
37
· Visningar
1 827
Senast: miumiu
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
571
Senast: CaisaCax
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
765
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp