Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Dålig marknadsföring ;)

/Modett, strategisk kommunikatör
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Ja verkligen! Det är ju helt sanslöst att det inte ens stått i tidningen typ, och på arbetsförmedlingen har det bara varit en annons ute och det stod inte direkt tydligt i den att det var horze heller. jag som ville söka jobb där!! morr!
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Tror att det är väldigt viktigt att synas ordentligt om man vill komma in och konkurrera med en ny hästaffär på Umeåmarknaden, för staden är inte så stor och det finns redan etablerade leverantörer. Men med detta inte sagt att det inte blir kul med en till aktör!

Hur går det med nypållen nu då, och var är bilderna?!
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Det har jag helt missat.....vilket ju kan vara bra. :D

Kicki :laugh:
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Jag tycker att jul-/luciafika vore trevligt! Är väldigt inaktiv här, men jag läser i tråden varje dag! Har aldrig nånting att bidra med så :D

Börjar dock vara ganska less på regnet nu. Det är så jobbigt att göra nått när det bara regnar.. Ja, jag hatar regn. :bump:
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Haha, jag har mest bara varit ute på kvällen så några bilder har det inte blitt ännu. Och nu regnar det ju. Blir väl kanske lite bilder sen när jag ska börja rida honom.
Idag har han vaccinerats och det gick bra!
Nu har han tappat en sko också men hovis kommer på torsdag som tur är!!
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

-påminner om lindorna- :D
hehe nu har jag påmint haha

KL

Fy fabian vilket väder!

Men vi hade iaf galet tur med vädret igår, då pressade vi hö, och idag, spöregn...

Idag har jag tvättat upp min rockard åxå, den har stått när ett lövträd, den var ganska lövig och missfärgat, men som tur så lyckades jag tvätta bort det :)
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

+ övriga

Regnet har nog gått över gränsen för mig, till att kännas som ett evigvarande tillstånd. Hela november, samma sak. Kan det inte bara få frysa och komma snö på det allready?!
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Så känner jag också, regnet bara "är" nu, man har liksom vant sig med att inte se solen längre :p Lite snö skadar ju inte nu när det strax är december!
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Jag tycker att jul-/luciafika vore trevligt! Är väldigt inaktiv här, men jag läser i tråden varje dag! Har aldrig nånting att bidra med så :D

Börjar dock vara ganska less på regnet nu. Det är så jobbigt att göra nått när det bara regnar.. Ja, jag hatar regn. :bump:


Jamen vad kul, vi kan ta fikat här hos mig så kan vi ju kolla på nya pållen samtidigt, :laugh: Ska vi ta någon kväll efter Lucia? Förslag....

Ja regnhe......et gör mig tokig.....mer tokig än vanligt ;), finns ju ingen hejd på eländet! :mad: Nu vill jag ha minst minus 20 OCH en rejäl snöstorm som kompensation för den simhud jag har börjat att utveckla mellan tårna! :D

Kicki :laugh:
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Har vädergudarna hört dina böner? Det blev ju iallafall minus. ;) Men snön, vars är den? Hovis kommer ju på torsdag, sen kan det få snöa hur mycket som helst!!!

Jag har megaont i rygg idag, vet inte vad jag har gjort. Stod och fixade i mitt skåp och sen small det bara till. Kunde knappt gå upp med höpåsarna till hagen och sopa stallgången protesterade ryggen kraftigt mot...får se om jag kan jobba idag.

Imorgon är det "A" som har Ravve, hoppas allt går bra!!
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Jepp, här har vi snö!
Precis lagom mycket dessutom :D
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

What?! :devil: Smyger den runt överallt utom här?! Vilken teaser!!
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Jag har sett nog med snö under de fyra dagar jag var upp till Gällivare... Brrrr. Så snön får gärna smyga runt ett par veckor till här tills min hovis kan komma ut och slå på snowgrips och fixa broddarna.
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Din häst var rätt Bambi idag vid intag :crazy: Är gode halkigt förbi gödselstacken. Man får ju vara orolig att gammgubben sträcker sig! Eller bryter höftbenet, eller någon annan åldersrelaterad skada ;)
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Haha, kan tänka mig det. Får försöka pilla ut de där attans gummipluggarna och brodda på han imorgon... *suck* Önskar hovis kunde dyka upp ASAP och ta bort skorna så jag kan pilla ut pluggarna utan en häst i andra änden som leker dragkamp.

Här kommer förresten lite godis för snöälskarna:
gllivare3.jpg


Gllivare.jpg
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Här kommer äntligen en presentation av den nya stjärnan:

Donna Frieda. f. 2002 e. Don Frederico - Pik Bube II

29955359.jpg
[/url][/IMG]

29955360.jpg
[/url][/IMG]
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Haha, ja. simhud mellan tårna är verkligen rätt utryckt! Skulle ha behövt ordentligt med simhud idag när jag va ute i skogen med hundarna och kliver ner i ett djupt j**la hål och får vatten upp till knät! Något less måste jag säga då jag juust va på väg att vända hem när det hände :cool:

Men nu är det ju minusgrader iallafall! (Jättekul när det regnar på kvällen och fryser till på natten. Det går ju inte komma in i biljäveln på morgonen! Jag är något bitter eftersom jag har fått slita som ett djur för att ta mig in i bilen idag.. :devil: :angel: )

Edit: Kan tillägga att vattnet i hålet i skogen INTE va särskilt varmt! :p
 

Liknande trådar

Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 213
Senast: Svartkatt
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2
Svar
37
· Visningar
1 830
Senast: miumiu
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
571
Senast: CaisaCax
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
765
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp