Skärmdump på slinga och tid? Dom flesta har väl en motionsapp i mobilen.
Neeeej... det har inte de flesta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skärmdump på slinga och tid? Dom flesta har väl en motionsapp i mobilen.
Vad tror ni om att göra en Facebook grupp där vi kan uppdatera under loppets gång?
Alltså under loppet är man väl fullt upptagen med att springa? Men känner man för att uppdatera kan man ju göra det på Buke. Jag tycker att det ska vara ett renodlat Buke-lopp. ”Bukefalos Corona-lopp”!Vad tror ni om att göra en Facebook grupp där vi kan uppdatera under loppets gång?
Alltså under loppet är man väl fullt upptagen med att springa? Men känner man för att uppdatera kan man ju göra det på Buke. Jag tycker att det ska vara ett renodlat Buke-lopp. ”Bukefalos Corona-lopp”!
Ledsen att jag inte svarat tidigare. Jag ser helst att loggan inte används. Men är positiv till idén och det får gärna kallas Bukefalos-loppet eller Buke-loppet.
Nu har jag bara skummat tråden, men hade jag dragit igång detta själv så hade jag nog valt att dela ut diplom som kan skickas via mail för att förenkla hanteringen. Det viktigaste är väl att så många som möjligt kommer ut och rör på sig?
Ingen fara! Tack för svaret . Då vet vi! Oh, vad bra, den biten tänkte jag inte på... Men vad bra att vi kan kalla det så iallafall .
Hmm, jovisst hade man kunnat göra diplom. Själv är jag inte så mycket för diplom, jag vill ha medalj . Men vad säger ni andra? Om det är flera som vill ha diplom så kan ju de som vill ha det designa ett sånt?
Och brydde mig bara om en Årets katt-pokal....Jag bryr mig inte om varken medalj eller diplom
Vore ju såååå kul om det blev en årets katt-vandringspokal