Buke i media :)

Bukefalos finns med bland surftipsen i PC för Alla nr. 10 (sidan 108, längst ner i vänstra hörnet), med en liten gul etikett där det står "oumbärlig". :)

Coolt! :bow: Och ja, det stämmer ju hemskt bra. :o Vilken Bukefalosare sitter med i redaktionen för PC för Alla tror ni? :D (det var ett skämt, så ingen börjar tro något... ;) )

/Erica

Va? Det är ju, typ, den absolut bästa datatidning som finns!!! (den + InternetWorld). :D

Jag har läst alla nummer utom två (de två första från första början, började läsa fr.o.m. nr. 3) och har prenumererat i stort sett sedan dess också. Om den var SKITBRA då, så går det inte att beskriva hur bra den är idag. :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 928
Senast: Gunnar
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 306
Senast: Gabby_Ossi
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 849
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag tycker inte att det är särskilt ensamt när man bor mitt i spenaten bland vilddjuren… I början av sommaren hade jag ett...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama