Buke-hästar till start...

Sv: Buke-hästar till start...

på fredag startar inbyflickan i min egen regi för första gången i skellefteå lopp 4 häst 2 auto. spännande :D

Våran uppfödning Aquantic startar i
Lycksele på söndag... I lopp 1 startnr. 4 :crazy:

Imperial d'Or startar Eskils tis 12/7 lopp 3 nr 8. Hur f*n kan man få spår 8 uttav 8 startande :devil: :devil: :mad:

Leffe Blanche Gävle 12/7 lopp7 spår12
angry-smiley-002.gif

lsz skrev:
Mina med :banana: ....det räcker om Gloster sköter sig och är en stilig pojke :love:
Gloster var en jätte stilig kille :love: som gjorde vad han kunde, trots att kusken fick någon form av hjärnblödning eller akut sinnes förvirring :smirk:

NinasApache skrev:
Leffe Blanche Gävle 12/7 lopp7 spår12
angry-smiley-002.gif
Kommer att se det!
Dock utan häst själv. :mad:
BR blir borta ett tag nu... spricka i stråle/trakt hoven urhuggen och gipsad! :cry:

jari skrev:
Kommer att se det!
Dock utan häst själv. :mad:
BR blir borta ett tag nu... spricka i stråle/trakt hoven urhuggen och gipsad! :cry:
Tråkigt att höra.Hoppas att det läker ihop fort.
Hoppas att Jorma får fart på Leffe bakifrån,han brukar vara lite trög därifrån.

NinasApache skrev:
Tråkigt att höra.Hoppas att det läker ihop fort.
Hoppas att Jorma får fart på Leffe bakifrån,han brukar vara lite trög därifrån.
Han brukar ju få fart på de fletsa... tyvärr brukar de vara lite svåra att "stanna" efter han kört ;) :angel:

Oj :cry: Stackars B.R!!

Hoppas på snar bättring//Stally

Humelibumlan skrev:
Han brukar ju få fart på de fletsa... tyvärr brukar de vara lite svåra att "stanna" efter han kört ;) :angel:
Man måste skilja på Svenskt :Ptrroo Och Finskt:rooo :smirk:

Clown startar Valla onsdag,spår 9 :eek:

Piggan,Örebro fredag,Lindes söndag :eek:

Mehl skrev:
Imperial d'Or startar Eskils tis 12/7 lopp 3 nr 8. Hur f*n kan man få spår 8 uttav 8 startande :devil: :devil: :mad:

Spelar spåret någon roll överhuvudtaget :angel: ......är han på humör vinner han väl från vilket läget som helst :D , eller....????

Åker nog och tittar på tisdag.

Humelibumlan skrev:
Gloster var en jätte stilig kille :love: som gjorde vad han kunde, trots att kusken fick någon form av hjärnblödning eller akut sinnes förvirring :smirk:

Är lite orolig att "mammas pojke" ska bli "ledsen i ögat" om han får för jobbiga lopp.....han var en så bussig kille som liten och gör nog så gott han kan :love:

lsz skrev:
Spelar spåret någon roll överhuvudtaget :angel: ......är han på humör vinner han väl från vilket läget som helst :D , eller....????

Åker nog och tittar på tisdag.
Om det vore så väl ändå...... :crazy:

Min startade oxå i skellefteå den 8/7 Lopp 3 spår 6 2140a
Första gången jag provade autostart och kusken var inte positiv efter provstarten. Men jäklar i min låda vad hon kunde öppna... 1,11 första 500 och hon låg i tredjespår ett bra tag innan hon kom till dödens.
15.5 första 1000.
Hon blev 5:a på 17,9

Inbyflickan blev opl på 17,7

Provar anmäla till skellefteå den 18 igen

jag ska också anmäla it har lite poäng så jag måste anmäla till allt hehe. då kanske vi får mötas nu delade dom ju loppet

missade ditt lopp (selade ju då) kul att et gick bra. känns lite besviket att det gick som det gick för min (hon blev ju instängd, i mål me alla krafter kvar) hon har alsrig sett så fin ut innan tror det är min träningsmetod :angel: :D

Joker startar på Örebro den 14/7 lopp 1 spår 12 :banana:

NinasApache skrev:
Dax för G.G.Barbara igen den här gången på Lindesberg. Otur med spåret igen spår5 lopp9. Men skam den som ger sig.
action-smiley-039.gif

familie_023.gif

SÅ HÄR BLEV RESULTATET :banana: :love: :bump:Gissa hur lätt det var att köra hem
DSC00534.jpg
:rofl: :rofl: :rofl:

Gå genast upp till grattistråden med dig och ta emot ovationerna... :idea: :idea:

Liknande trådar

Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
823
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
412
Senast: Lavinia
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 109
Senast: gammalek
·
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 215
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka