Buke-hästar till start...

Sv: Buke-hästar till start...

nu ska vi äntligen mötas i sammalopp spännande!

Humelibumlan skrev:
Han brukar ju få fart på de fletsa... tyvärr brukar de vara lite svåra att "stanna" efter han kört ;) :angel:
:banana: Han fick även fart på Leffe B. 2:a priset räddat nytt rek.13,4 :banana:

carro_parro skrev:
Våran uppfödning Aquantic startar i
Lycksele på söndag... I lopp 1 startnr. 4 :crazy:

Han vart 3:a... inte illa för att vara första starten tycker jag :cool: :crazy:

Jaha, nu ska man bli ovän med någon bukefalist.... :) Tänkte då jag tar hem segern.... (in my dreams)

Nädå, min Fia och cämela's häst möts i Skellefteå på måndag, Lopp 10, spännande!

Senast ändrad:

martha skrev:
New Kid in Town startar då också...V5 3, sen startar Ville Världsvan på Åby samma dag..lopp 6

Hejsan!

Jag såg det :banana: Hoppas det går bra för oss båda :) !
Kommer vara så nervös! Joker möter nästan bara 4-åringar, men men!
Hur står det till med New Kid In Town? Tror du han vinner? :cool:

jovisst ja hehe. sen ska vi möta 2 gamla stallkompisar också classic speed (vi ska samåka till skeå) och queen dust.
jag är lite nervös för spåret men jag måste ju lita på kusken han är ju grym på lite snurriga märrar ;) så ses vi vid staketet då jag kommer spy och säga nu hoppar hon nu är hon trött osv. haha

Leffe Blanche Örebro 21/7 Lopp3 Spår2
finger_018.gif

Japanese Beetle startar på Solvalla på Onsdag lopp 1 spår 12 :banana:

Det valdes ett vanligt lopp till "min" monté häst ist på tisdag, lopp 3 på Eskil... Hon känns bättre än någonsin, så om hon endå kunde hitta motivationen så kan det gå :d *håller tummar o tår* :d

Rättvik måndag 25/7 lopp 2 Timon Mobac var namnet (med rätt att galoppa). Såg två till från Buke i listorna.....

Lines skrev:
Jag tydligen :rofl: .Det var mer än vad jag visste.Igen :o .

:rofl: Du är rolig du.....inte undra på att man får huvudbry när anmälningarna poppar upp utan att du har en aaaaning om det :rofl:

(men vi litar på din "hemlige" anmälare ;) )

Mehl skrev:
Rättvik måndag 25/7 lopp 2 Timon Mobac var namnet (med rätt att galoppa). Såg två till från Buke i listorna.....

Spännande dag på Rättvik den 25:e med andra ord.......

hejja hejja hejja och håll er på benen :banana:

Mehl skrev:
Ja just det G.G.Barbara Lopp8 :banana: SPÅR 1 :banana:

Liknande trådar

Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
823
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
412
Senast: Lavinia
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 109
Senast: gammalek
·
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 215
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka