Bugg? (MSN)

R

Revontuli

Jag har tydligen fått någon offline-bugg. Det står för mig att jag är online och jag kan skriva till folk. Men emellanåt kan dom inte svara tillbaka eller så ser dom mig som offlne helatiden. Måste jag börja ta bort MSN och installera om??


/ ED
 
Sv: Bugg? (MSN)

Så har det blivit för mig också, senast idag när jag inte såg att Sockerdricka var inne :crazy:
Jobbigt.
 
Sv: Bugg? (MSN)

Jag provade att reparera msn och tydligen så funkade det. Inte jättebra men det verker funka lite bättre...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 866
Senast: Inte_Ung
·
Hästvård Köpte hästen i slutet av Oktober, då hade hon ganska mycket vinterpäls redan så vet inte hur det var då, men upptäckte efter en period...
Svar
5
· Visningar
886
Senast: Cactus
·
Övr. Hund Hej, känner mig vilsen och vet inte hur jag ska göra. För en vecka fick jag hem en 9 veckor gammal valp. Eftersom hon kommer behöva vara...
Svar
8
· Visningar
902
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
456
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp