• Avel
  • Trådstartare Trådstartare aldente
  • Startdatum Startdatum
A

aldente

Såg i nya hingst katalogen att Bugatti Hilltop skall stå på flyinge i år med. Är det någon som har en avkomma eller vet något om vad han ger? Såg honom på hingstvisningen förra året ock han var verkligen jätte läcker. :love:

Han är ju bara 6 år i år och hans första avkommor föddes förra året, så det är nog lite svårt att redan dra slutsatser om hans avkommor :)

Jag vet det men man kan väl såga om en ett åring är trevlig eller eller ej. Tex om den har ärvt faderns lätthet i rörelserna färg och tecken etc.
Ringde till flyinge och det var inte säkert om han skulle komma det skulle bestämmas innan nästa tisdag ,den som lever får se.

Jag har förhoppningsvis snart en avkomma efter honom(ca 16 dagar kvar :D). Jag åkte runt på flera av fölvisningarna i sommras och tittade på hans avkommor. Det som jag tyckte var genomgående var avkommorna verkade ha ett mycket bra lynne. De var väldigt coola och sociala och rörde sig trevligt. Många hade stjärn, men färgen var allt från fux till mörkbrun. Jag lyckades inte se någon svart efter honom. Sök på nätet så hittar du även några avkommor utomlands.
//Wera

Oj han är så läcker! Var lätt en av mina favoriter förra året på hingstvisningen, jag var där jag åxå.

Pratade med dom på Flyinge igår, tyvärr kommer han inte :cry: för han skall vara med i unghäst VM. Han fanns på fryst till 20 ston. Kanske också på transport från tyskland men det var inte klart än.

Inte hingstarna för 2004, vad jag kunde se...

Hingstvisningsbilden har väl legat där ett par dagar.

Varför är det alltid så sena?

mvh

Ehh.

Om detta är årets program, varför har de då inte presenterat Don Frederico, Hochadel, Cosmopollite S, Le Primeur, VDL- hingstarna mfl då?
Det verkar ju lite märkligt? :confused:

Och vad jag kan se, så är rubriken på hingstprogrammet

Flyinges hingstar 2003

Men det kan ju hända att jag sitter på tröga linjer! ;)

mvh

Envis idag! :D
Nu har jag kollat på en annan dator med, och det är 2003 års hingstar sidan gäller.

Den andra är dock "rätt runt hörnet", så vill man tjuvkika så kan man klicka sig in här
http://flyinge.se/hingstar/
så kommer du in i mappen "index hingstar".
Klicka på de hingstnamn som slutar med .htm så kommer du rätt (fast det vet du säkert redan).
Eller det kanske är här du har varit inne?

Där finns mycket nya bilder!
Bla ett härligt av Stanford! Nog det bästa jag sett av honom!

Har tagit en skärmdump för säkerhets skull, om de lägger ut den nya sidan inatt :cool:

Det var lite nyheter för mig, bla att de har hingstar ifrån Haras de Brullemail, stuteriet dit Alme Z, "bärgades tillbaka" till Frankrike ifrån Belgien, samt framlevde sina sista dagar.
Plus lite andra (för mig) nyheter.
Kul!
Flyingekatalogen lär bli tjockare än vanligt i år, tror jag!
Nattis!

På min dator kommer det upp en sida där jag på vänstersidan kan klicka på avel och därunder hingstarna 2004. Gör det inte det på din :confused:

idag gör det det!
Men inte kl 01.30 inatt!
Trots F5!
Hmm, måste vara något skumt med de norska linjerna!
Sitter för ögonblicket vid en norsk dator.

Morr!

Men jag måste säga att korten är de finaste jag sett på många år!

mvh

Liknande trådar

Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
392
Senast: co-SMAD4
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 087
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 899
Senast: Derivata
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 864

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad Gör Ni På Toaletten?
  • Rumsväxter 2

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat