MidnightSoul
Trådstartare
Vilken säsong ska jag titta på tycker ni? Har sett igenom serien3 ggr å har en total vägra lämna soffan dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I died so many years agoAntingen när Spike är med i början eller när han o Buffy börjar umgås![]()
Vet inte har hela serien på dvd, angel med så klart.Jag gillar säsong 2
Finns det någon bra sida att streama från? Jag brukar se från Viafree men ligger bara uppe i 30 dagar så avsnitten försvinner eftersom
Med militärerna? Där är ju Oz otrogen mot willowSäsong 4 är ju underbar![]()
Ja men Spike är fortfarande ond men måste ändå hänga med the scoobies.Med militärerna? Där är ju Oz otrogen mot willow![]()
Tror ingen annan har rättigheterna i Sverige just nu tyvärr.Jag gillar säsong 2
Finns det någon bra sida att streama från? Jag brukar se från Viafree men ligger bara uppe i 30 dagar så avsnitten försvinner eftersom
Går ju att betala för Viaplay så får du hela serien.Jag gillar säsong 2
Du börjar på säsong 1 och ser hela serien en gång till.Vilken säsong ska jag titta på tycker ni? Har sett igenom serien3 ggr å har en total vägra lämna soffan dag.
Jag ogillar säsong 4 just för att Oz var otrogen mot willow där, hade värsta crushen på han när jag bar tonåring.Ja men Spike är fortfarande ond men måste ändå hänga med the scoobies.
Vill säga alla säsonger... men 5:an och 6:an är såå starka!
Jag gillar också säsong 4 pga ond Spike som hänger runt och är Spikig.Ja men Spike är fortfarande ond men måste ändå hänga med the scoobies.