Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kameran är absolut inget man ska lita på när man backar.Förlåt för totalt OT men POLISEN backade på dig?!Jag hade förväntat mig att de kan backa... och har back-kamera...
![]()
Kameran är absolut inget man ska lita på när man backar.
Jag har precis fått en buckla på min inte ens 2 år gamla bilEftersom det är en parkeringsskada utan känd "gärningsman" får jag stå för kalaset själv. 5500 kr ca
Vilket är självrisken då.
Den är skadebesiktad och konstaterat inga skador i lacken, så tyvärr får den vara bucklig.
Fy vad tristKänner med dig!
Men varför görs det inget på bucklan om lacken är hel?
På min har kofångaren spruckit lite och lacken är skadad, men jag hade blivit ledsen om de inte ville åtgärda det![]()
Jag har skadat ett par stötfångare. Hela har bytts, och fort har det gått. 3000 kronor båda gångerna.Detta är såklart svårt att svara på, men någon lanslk lyckats med samma konststycke som mig
Råkade köra in i en stolpe och fick en buckla i plasten på stötfångaren fram på bilen. Liten spricka också. Samt avskavd lack om typ 5 centimeter.
Bilen är helförsäkrad så det kommer ju "bara" bli självrisken.
Men vet någon hur dom brukar laga sånt? Brukar det ta lång tid?
Så himla typiskt!
Borde tänkt mig för, ber om ursäkt! Jag fick nån tankevurpa om att verkstan bara fixade om lacken var pajj. Tänkte inte till ordentligtDärför att jag inte har pengarna.
Jag har skadat ett par stötfångare. Hela har bytts, och fort har det gått. 3000 kronor båda gångerna.
Trafikförsäkringsföreningen ersätter även parkeringsskador orsakade av okända fordon men med självrisken 2300 kr.Därför att jag inte har pengarna.
Trafikförsäkringsföreningen ersätter även parkeringsskador orsakade av okända fordon men med självrisken 2300 kr.
Annars, första bucklan eller repan är värst, jag tycker själv nästan den är bra så slipper man vara så rädd om bilen efter det![]()
Trafikförsäkringsföreningen ersätter även parkeringsskador orsakade av okända fordon men med självrisken 2300 kr.
Annars, första bucklan eller repan är värst, jag tycker själv nästan den är bra så slipper man vara så rädd om bilen efter det![]()
Jag förstår känslan, men jag tycker inte du skall bry dig. Själv gillar jag bäst när saker kommer till sin användning och slits, värsta är dyra oanvända saker.Jag har tur dock, bucklan sitter förvisso på förardörren, men är ganska "osynlig" ändå. Började nästan grina när jag såg den![]()
Jag har tur dock, bucklan sitter förvisso på förardörren, men är ganska "osynlig" ändå. Började nästan grina när jag såg den![]()
Detta är såklart svårt att svara på, men någon lanslk lyckats med samma konststycke som mig
Råkade köra in i en stolpe och fick en buckla i plasten på stötfångaren fram på bilen. Liten spricka också. Samt avskavd lack om typ 5 centimeter.
Bilen är helförsäkrad så det kommer ju "bara" bli självrisken.
Men vet någon hur dom brukar laga sånt? Brukar det ta lång tid?
Så himla typiskt!
Jag tänker mig att en buckla på förardörren är helt omöjlig att själv orsaka vid en parkering. Så jag undrar verkligen hur de resonerade.
Jag förstår känslan, men jag tycker inte du skall bry dig. Själv gillar jag bäst när saker kommer till sin användning och slits, värsta är dyra oanvända saker.
Jag kan ju ha slagit upp dörren mot nått fast föremål eller nått antar jag. Alltså jag har inte det, men möjligheten finns nog enligt deras tankesätt.
Jag lyckas alltid repa ny bil ganska tidigt så jag tänker att nu är den inkördTrafikförsäkringsföreningen ersätter även parkeringsskador orsakade av okända fordon men med självrisken 2300 kr.