Bucas stalltäcke

J

Johanna_m

de har/har haft rutiga stalltäcken med halvhals, någon som vet ifall dessa fortfarande går att köpa. Var isåfall? och vad kostar de?

Jag tror att jag har täcket du menar. Det är Celtic modellen och kostade 1500 kr, beställde den från Hööks tror jag, men den finns inte där längre. Superbra täcke är det!!
Du kan gå in på deras hemsida och fråga dem annars: www.bucas.com

Det är fint och varmt men det har inte särskillt bra passform, det sitter för hårt runt bogen. Det är ju bara ett oelastiskt spänne där fram.

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Fritid Som jag förstår går det fortfarande att plocka lingon norröver. Planerar en cykeltur åt det hållet och hade gärna haft en 15 kilo...
Svar
5
· Visningar
339
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 403
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hästmänniskan Jag är på väg och ska sälja min häst. Tänkte fråga vad hon som har haft honom på foder och även är den som köper vill ha för saker...
Svar
2
· Visningar
434
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka