BSAVA manual of exotic pets

gul_zebra

Trådstartare
Någon som läst den? Vad tyckte ni om innehållet?

Har lånat den från gamla skolan nämnligen och nu ska böcker lämnas tillbaka och jag funderar på att köpa den från skolan. Jag har dock inte läst hela än så jag vet inte riktigt hur jag ska göra på den punkten... Så jag tänkte att jag köper helt enkelt om den är bra. Så, vad tycker ni?

Det är alltså denna det handlar om.

Sv: BSAVA manual of exotic pets

Japp, helt klart värd att köpa!
Har läst den, tyvärr ville hon som ägde boken ha tillbaka den :confused: :p

Sv: BSAVA manual of exotic pets

Hehe :D

Suck, hörde med skolan (blev lite väl dyr som ny) men de som vanligtvis tar 200 kr tog 1000 kr för den. Herregud säger jag bara, precis som allt annat då - mycket dyrare än man kan få de nya! :eek: :crazy:

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 681
Senast: Bullen22
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 369
Senast: Raderad medlem 147980
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 322
Senast: Johanna1988
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 959
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka