Brunstiga ston -suck-

Sv: Brunstiga ston -suck-

Ja precis får hoppas på det bästa nu. Men hoppas hilton funkar annars får jag testa s.m. (som var billigare då alltså ), har dock ingen ÅF i närheten av mig och det är lite träligt att behöva betala extra för frakten ju men vad gör man inte.. och som sagt funkar det så är det säkert väl värt det.

Men det verkar vara samma örter som ingår i båda blandningarna.

Alla dom jag känner till har hiltons för det säljs nära och bra för dom på Täby galopp, men det andra märket kanske funkar lika bra? Vet ej.
Hoppas det blir bättre iaf!:)

Mitt sto blir slö, annars brukar hon vara överhet. Så man kan knappt rida, hon stannar hela tiden för att kissa. Hon blir spänd i ryggen av att huka så där hela tiden . Och så blir hon mindre tjurig mot mig! :confused: ´Sen har vi en hingst i stallet och det förbättrar inte saken..
Vet inte hur jag ska göra i sommar, får ju ställa in tävlingar när hon brunstar :( .
Ska prova munkpeppar..

min valack och ett sto är som ett par. hon är lite stressad av sej när hon brunstar och sånt men när hon är me min valack så somnar hon nästan för han är så självsäker:)

Jag har mest haft ston och har aldrig upplevt några problem, de kan ju skvätta om dom när de brunstar men det hör ju till. Men har inte haft några "tjuriga märrar":)

När mitt sto brunstar så går inte hon och skvätter utan hon häller ut, snarare. Du kan stå och fylla två stora 20 l hinkar vid varje tömning. :rofl:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka