Brun sadelgjord?

Silvery

Trådstartare
Vill ha tips om mjuka fina bruna sadelgjordar, dressyrmodell.

Gärna breda, anatomiska med resår - heller ingen nackdel om den är med fårskinn/ludd (avtagbart för exempelvis tvätt)
Maxpris runt 1000-lappen
:)

Vill ha tips om mjuka fina bruna sadelgjordar, dressyrmodell.

Gärna breda, anatomiska med resår - heller ingen nackdel om den är med fårskinn/ludd (avtagbart för exempelvis tvätt)
Maxpris runt 1000-lappen
:)

Kolla trådar ang dressyrgjordar allmänt ang den passform du efterlyser i första hand och utifrån det kolla om de finns i brunt ?
Tror inte så många orkar kolla om deras tips på bra gjordar exakt säljs i brunt ...

Kolla trådar ang dressyrgjordar allmänt ang den passform du efterlyser i första hand och utifrån det kolla om de finns i brunt ?
Tror inte så många orkar kolla om deras tips på bra gjordar exakt säljs i brunt ...

Trodde inte att jag skulle behöva skriva att jag redan kollat runt själv både på nätet samt läst andras trådar?
Vill gärna ha konkreta förslag, tips och erfarenheter från andra därav skapades just denna tråden.

Trodde inte att jag skulle behöva skriva att jag redan kollat runt själv både på nätet samt läst andras trådar?
Vill gärna ha konkreta förslag, tips och erfarenheter från andra därav skapades just denna tråden.

Ja ok . Du har ju inte fått så mycket svar och reflektionen varför kvarstår .

Ja ok . Du har ju inte fått så mycket svar och reflektionen varför kvarstår .

Nej, helt sant det och det är såklart sånt som kan hända på ett forum.. inte otippat då detta fullt förståeligt inte är "årets tråd" på Buke ;)

Har du inget tips på sadelgjord då istället?

Hansbo har en dressyrgjord som är hyfsat bred, hyfsat anatomisk och är brun. Priset ligger någonstans mellan 500-600 kronor, har jag för mig. Jag har inte testat den själv, men är faktiskt sugen på att göra det. Inget ludd, men den är i läder och det tycker jag är ett plus för att den är enklare att hålla ren. Finns i alla fall hos de Granngården-butiker som har Charlies-sortimentet, men borde finnas lite överallt som har Hansbo-grejer.

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 278
Senast: LiviaFilippa
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 649
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 487
Senast: Ajda
·
Utrustning Jag behöver tips på en vettig sadelgjord, som helst inte kostar skjortan. Det gör mig ingenting om den är från de billigare kedjorna...
Svar
7
· Visningar
629

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka