Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är valack och anmäld som fyraåring, så det lär vara att han är anmäld i stället för någon annan.Zenit f 2014 e Zuidenwind u La Boheme e Don Shufro u Ballerina e Bernstein -Toe Hold xx är anmäld. Jag älskar inte fadern men jag är förtjust i mödernet, ska bli intressant att se honom.
Har du rätt i, äsch!Den är valack och anmäld som fyraåring, så det lär vara att han är anmäld i stället för någon annan.
en till, kommer nog snart att anmälasAmaretti HH eller en till 3-åring e. Conthargos? *nyfiken*
Den är väldigt fin annars, såg den på Flyinge nu i höstas, så låt oss hoppas på ngt från samma möderneHar du rätt i, äsch!
Ja den är verkligen fin! Sällan man ser en riktigt snygg och rörlig efter pappan men den har allt. Kan det vara den från Instagram de anmält? Den är ju importerad verkar det som.Den är väldigt fin annars, såg den på Flyinge nu i höstas, så låt oss hoppas på ngt från samma möderne
Jag känner en tjej som jobbar hos dem så jag ska luska lite! Att jag inte tänkte på det förr...Ja den är verkligen fin! Sällan man ser en riktigt snygg och rörlig efter pappan men den har allt. Kan det vara den från Instagram de anmält? Den är ju importerad verkar det som.
Var det inte den som köptes in till ett rätt högt pris på auktion?Hittade film på Mafioso BD och kan säga rakt av att jag är intresserad Öppet för allmän beskådan ligger korta klipp på Bosson Dressage på Facebook om man är nyfiken.
Amaretti HH (SWB) | 330057 | 2018 | Conthargos - Cortez | Svb | Ridhäst | Malin Häger | H | mbr | VACC T.O.M. 2021-12-16 |
Benefit | 2015 | Belantis - Sir Tender | Ridhäst | Lövsta Stuteri AB | H | br | |||
Candide (SWB) | 2017 | Kannan - Jaguar Mail (SF) | Svb | Ridhäst | ABilities | H | mbr | ||
Cannobio | 2017 | Casall - Lasino | Ridhäst | Anders Lidbeck Horses AB | H | svbr | |||
Cardiac Arrest (SWB) | 2018 | Heartbeat - Cardento | Svb | Ridhäst | Petra Söderman | H | br | ||
Chini con Omnes F (SWB) | 2016 | Kashmir van Schuttershof - Chin Chin | Svb | Ridhäst | Eva Gudmundsson | H | br | ||
Convalj Q Tap (SWB) | 319867 | 2015 | Contant Q - Opius | Svb | Ridhäst | Stall Robert Willén, Anna Greta Nordstedt Petersso | H | gbr | VACC T.O.M. 2021-12-31 |
Cristallo II | 2007 | Cornet Obolensky - Cassini I | Ridhäst | Lövsta Stuteri AB | H | skm | |||
Diamond Spring | 2018 | Diamant de Semilly (SF) - Quidam de Revel (SF) | Ridhäst | Håkan Karlsson | H | skm | |||
Drävles Dynamit (SWB) | 2018 | Sankt Erik II (SWB) - Ampere | Svb | Ridhäst | Helen Svärd | H | sv | ||
El Barone 111 Z | 2012 | Emerald van't Ruytershof - Libero H | Ridhäst | Lövsta Stuteri AB | H | mbr | |||
Enelzkey SR | 329080 | 2016 | Eldorado van de Zeshoek - Papillon Rouge (SF) | AES | Ridhäst | Lövsta stuteri AB | H | br | VACC T.O.M. 2021-12-03 |
Fortnite | 2016 | For Romance I - Don Schufro | Ridhäst | Lövsta Stuteri AB | H | mbr | |||
Glasgow (SWB) | 2017 | Grand Galaxy Win - Figaro R | Svb | Ridhäst | Gränsbo Stuteri | H | br | VACC T.O.M. 2021-12-22 | |
Gustav EB (SWB) | 330374 | 2017 | Kannatol - Lucky Point HE (SWB) | Svb | Ridhäst | Erling Brag | H | sv | VACC T.O.M. 2021-11-03 |
Hannah Ek Z | 2016 | Hemerald - Elmshorn | Ridhäst | Lena och Benny Zeiloth | S | br | VACC T.O.M. 2021-12-20 | ||
Hector Q (SWB) | 2018 | Conthargos - Quite Easy | Svb | Ridhäst | Ann-Louise Kristensson | H | mbr | ||
Hemerald | 302633 | 2012 | Emerald van't Ruytershof - Ultimo | Kwpn | Ridhäst | Eklunda stuteri/Zeiloth | H | br | VACC T.O.M. 2021-12-05 |
Hometown (ex Hornrose) | 2012 | Apache (ex Amigo) - Ferro | Ridhäst | Anita Rostner | H | sv | VACC T.O.M. 2021-06-08 | ||
Janeiro Platinum | 2014 | Sezuan - UB 40 | Ridhäst | Christinelund Dressage AB | H | sv | VACC T.O.M. 2021-12-18 | ||
Mafioso BD (ex. Mooiman) | 2017 | Desperado - Wynton | Ridhäst | Bosson i Lund | H | mbr | VACC T.O.M. 2021-03-28 | ||
Mitchicoeur (SWB) | 2017 | Coupe de Coeur - Chin Top | Svb | Ridhäst | Ellenor Hjalmarsson Ekman och Thomas Ekman | H | br | ||
Montevideo VDL (ex. Mr Cornet | 2017 | Cornet Obolensky - Indoctro | Ridhäst | H | br | ||||
Moonlight | 2017 | Expression - Uphill | Ridhäst | Skillinge Dressyr AB | H | br | |||
Naestro SC | 2018 | Emmerton (ex Raldolala) - Ludwigs Champion | Svb | Ridhäst | Louise Croon och Robin Östlund | H | ljbr | VACC T.O.M. 2021-08-11 | |
Oneofakind OM (SWB) | 2018 | Total Hope - Blue Hors Zack | Svb | Ridhäst | Oneinamillion Horses AB | H | mbr | ||
Quizano | 2016 | Diamant de Semilly (SF) - Kannan | Ridhäst | H | br | ||||
Rihanna's Diamond K (SWB) | 2017 | Bravour - Lux Z | Svb | Ridhäst | Karin Larsson | H | skm | ||
Tinder (SWB) | 2017 | Nintender (ex. V. Sambia) - Orlando | Svb | Ridhäst | Equiqlaris AB | H | br | VACC T.O.M. 2021-01-29 | |
Veron (SWB) | 2018 | Cornet Obolensky - Camaro M | Svb | Ridhäst | Busmarket Fastighet AB | H | skm | VACC T.O.M. 2021-11-13 | |
Wild Kid | 2018 | Formalin (SWB) - Conteur | Svb | Ridhäst | Anna Bråkenhielm (Skillinge Dressyr | H | sv | VACC T.O.M. 2021-10-27 | |
York Hästak (SWB) | 327451 | 2016 | Dirco Hästak (SWB) - Heartbeat | Svb | Ridhäst | Hästak AB | H | mbr | VACC T.O.M. 2021-05-23 |
Zenit (SWB) | 320860 | 2014 | Zuidenwind - Don Schufro | Svb | Ridhäst | Per Runesson | V | mfx | VACC T.O.M. 2021-12-21 |
Zezar Hästak (SWB) | 2017 | Casanova Hästak - Cabachon | Svb | Ridhäst | Hästak AB | H | br | ||
Zino | 2018 | Zinedream - Acobat II | Ridhäst | Peter Falk | H | svbr |
Var det inte den som köptes in till ett rätt högt pris på auktion?
Kollade med min Gränsbo-kompis och de kommer visa Glasgow (e: Grand Galaxy Win, 50 p unghästtest varav 7,5p på ben som det enda som möjligen föll utanför ramen) och möjligen en till som hon inte visste om den skulle bli redo för att visas. Om den har ett smeknamn som inte passar till det riktiga namnet vet jag inte, men jag kunde inte matcha den till stammen som jag tror @Freazer nämnde ovan.
Var det inte den som köptes in till ett rätt högt pris på auktion?
Kollade med min Gränsbo-kompis och de kommer visa Glasgow (e: Grand Galaxy Win, 50 p unghästtest varav 7,5p på ben som det enda som möjligen föll utanför ramen) och möjligen en till som hon inte visste om den skulle bli redo för att visas. Om den har ett smeknamn som inte passar till det riktiga namnet vet jag inte, men jag kunde inte matcha den till stammen som jag tror @Freazer nämnde ovan.
Jag fick ett smeknamn av min kompis och kollade på blup för att se vilken det kunde vara... För var det inte du som skrivit att Gränsbo troligen skulle visa en Mr Vain-avkomma? Ingen av hans avkommor 2017 eller 2018 har ett namn där smeknamnet borde vara det som min kompis sa. Men det är klart, det är ju inte alltid logiskt varför ett smeknamn är vad det är.Vad menar du med att du inte kunde matcha den till stammen? Hänger inte med på vad du menar.
Jag fick ett smeknamn av min kompis och kollade på blup för att se vilken det kunde vara... För var det inte du som skrivit att Gränsbo troligen skulle visa en Mr Vain-avkomma? Ingen av hans avkommor 2017 eller 2018 har ett namn där smeknamnet borde vara det som min kompis sa. Men det är klart, det är ju inte alltid logiskt varför ett smeknamn är vad det är.