Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han hade aldrig stationerats i denna avkrok om han varit störreOch jag är mycket bitter över storleken på Total Hope....
Oban stod emot och lättade fram några gånger, verkade över huvud taget ha en del åsikter. Ryttaren redde ut det bra.Så kul att du rapporterar! Vad var det för missöde för Fairway och Oban VH?
Håller med dig om Deodoro, såg ut som en cykel i framstället, med framben som bara viftade uppåt... Gav ett väldigt nervöst och ängsligt intryck, var nästan jobbigt att se.Kollat på filmerna på fejan tacka vare @Gabby_Ossi i vanlig ordning. Kommer bli myket förvånad om inte Total Hope blir bp-vinnare. Wow vilken häst! Så mycket mekanik och ändå ser han väldigt mentalt avspänd ut. Supernice!
Sir Donovan är också en fortsatt favorit. Quinto har seglat upp också som en favvis, både gångartsmässigt och hur fint han skötte hoppningen igår-väldigt roligt med uppsutten hoppning på en dressyrhingst! Stora besvikelsen för mig är fortsatt Deodoro, spindelben som är överallt, trippig och spänd Kommer aldrig till ro ser det ut som.
Jag deppar också över Total Hope, men i mitt fall handlar det om att han och mitt sto har samma morfar....
Mitt sto är förvisso rätt stor, och jag är liten, men oavsett så hade jag gärna tagit risken med en övervuxen ponny med den stammen. Total Hope utmärkte sig verkligen idag, även om vi sett många anära fina hingstar idag så kändes han mest komplett.Mitt sto har Don Shufro som farfar så det känns väl nära. Hon själv är 163 och avkommorna hittills har inte varit så stora -så 162 känns som lite gambling att få en övervuxen ponny. Fast iofs, rör de sig sådär så gör det kanske inget om de är små
Jag suger på att bedöma hopphingstarna men jag tycker att Newark är mest intressant gångartsmässigt än så länge. Bussig och jämn hingst. Verkar ha bra möderne och det är en trevlig modell på den.
Nu är den här, listan på vilka som går vidare! http://s3.amazonaws.com/equipe-online/assets/38699/original.pdf?1457553158