Brukskörning

Zqathan

Trådstartare
Har läst om brukskörning ser spännande ut och skulle väldigt gärna åka och titta!
Men hittar ingenstans där det finns uppgifter om var/när
Någon som vet var man kan få veta det?
Finns det någon förening/klubb?

Sv: Brukskörning

Tack!
Ska studera det, hoppas hitta något inte alltför långt borta att åka och titta på!

Nej hjälp vad skojigt, en tävling inom rimligt avstånd som jag kan åka och titta på! :D
Tack för det tipset!

På söndag kommer det vara uppvisningstävlingar i brukskörning och bruksridning vid Medevi brunn utanför Motala, ifall nu någon skulle råka bo på lämpligt avstånd. :)

Nu går det ju inte att gissa sig till var "hemma" ligger, men har du inte alltför långt så kom till Motala, Medevi Brunn, på söndag. Där är det prova-på-tävling i samband med hästdagen (årligt evenemang som arrangeras av FHN med årsmöte o uppvisningar på lördagen).
Nu på söndag alltså, 15 augusti.

Lotta

19:e september är det DM i brukskörning och bruksridning på Strömmaskolan, Sätila, S. Älvsborgs JUF.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
972
Senast: Cattis_E
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 324
Senast: Lady_S
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 418
Senast: Thaliaste
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka