A

Alma Braute

Är det någon som har en "egen" bruks bana hemma? Jag menar lite hemmafixade hinder som ni träna era kusar med....Vore kul med lite bilder för inspiration :rofl:

Någon som ska till Näsviken den 8-9/9?

Sv: Bruks

Kolla in www.pinge.eu
På startsidan högst upp i mitten finns en länk till en sida om bruks med massor av bilder. Dessutom finns det en länk till bruksdagen i juni med mängder av bilder.

14 stycken kuskar anmäld till Bruks-DM i Näsviken,varav tre ponnyekipage!!:banana::banana::banana:
Otroligt kul att de blir så många kuskar tycker jag:)

Jag håller med...superkul!! Jobbar hela helgen :cry: men ska försöka ta mig iväg på nåt vis.

Skulle gärna åka över till Näsviken, men hade ju hlest varit med och tävlat förstås. Men med häst med dåliga hovar så får vi nöja oss med att titta i år.
Tider och vägbekrivning har jag letat efter men inte funnit, några tips?

/M

Bangenomgång kl.10 och första start kl.11 på lördagens körning,
skulle tro att samma tider gäller söndagen............
För att få en bra vägbeskrivning ring Nirsgård(tävlingsplatsen) 0650-341 18
Väl mött i helgen!!!:rofl:

Jag kor bara pa skogsstigar. Jag tycker det skule vara jatte roligt att kora en bana nagon gang. Jag far kolla upp lite korklubbar da jag kommer hem. :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Våra hästar har ju ibland hjärnspöken, och vi hästmänniskor också :rofl: ●Vilka hjärnspöken har du själv i din...
2
Svar
22
· Visningar
1 647
Senast: Kajsalisa
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 346
Senast: Lady_S
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
2
· Visningar
183
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 549
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025