Bruks Schäfrar

E

ejlin

Finns det ngn här inne med en Bruks schäfer?
I mars kommer min puppy :bump:

magen bara pirrar och jag håller verkligen på att längta ihjäl mig! :D

Sv: Bruks Schäfrar

JAAAAAAAAAI FEB KOMMER DEN!!!!!! längar så förbannat o dra igång me en ny riktig hund....:banana:

även om jag är super nöjd me den har nu!!!

ejlin skrev:
Finns det ngn här inne med en Bruks schäfer?
I mars kommer min puppy :bump:

magen bara pirrar och jag håller verkligen på att längta ihjäl mig! :D

Det måste vara underbart :bump: . Själv längtar jag tills nästa år då vår bruksschäfer antagligen kommer till oss. Hoppas på en bra kombination bara :).

Vilken kennel kommer er kommande valp ifrån och blir det en flicka eller pojke :D?

hon kommer från "monster of speed`s"
tyvärr har dom mer gått över till utställningshundar på senare tid:smirk: (det kanske man inte fick skriva:angel: )

Ja, varför inte!? Man gör ju inte mer "reklam" än de som talar om vilka fina/trevliga hundar de har och sedan skriver kennelnamn + namn på hunden.

GaurdianAngel skrev:
Vilket fusksvar! :D

Skulle inte du skaffa valpis med snart? Fick för mig att vi diskuterade schäferkennlar i min gamla tråd och du hade en kennel som du rekomenderade och som du själv ville ha nästa valp ifrån?

Eller det blir för mycket med tre ;). För du har väl två redan?

Jo, är mycket sugen. Men det får vänta. Var faktiskt och testade en unghund, men insåg att jag nog får nöja mig med 2 hundar. 3 hundar tar så mycket plats. Får ju inte med mig alla i bilen, bara en sån enkel sak. Jag har ju mina med mig överallt och vill inte sluta med det.

Men jag är suuugen!

Liknande trådar

Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 771
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 086
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 857
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar