Bröstselstms "economic" och "Berta"från Driveout och "Hobby" från Equilex

bigganl

Trådstartare
De här selarna ser ut att vara ok och till ett bra pris. (Ska användas till ponny som ska dra en rockard någon gång i veckan är det tänkt.)
Någon som har någon av dessa selar? Vilka är era erfarenheter av dem? Är någon av dem bättre eller sämre?
Vill gärna höra både plus och minus.:)

Sv: Bröstselstms "economic" och "Berta"från Driveout och "Hobby" från Equilex

Vet inte vad som hände med rubriken men bröstselarna ska det stå.

Har hobby selen till min ponny har varit jätte nöjd med den :laugh:
Tränaren har godkänt den och jag tycker den är prisvärd :)

Berta har vagnsdäckel och bör väl inte då användas till enaxlad vagn om jag fattat rätt... Till mig rekomenderade Drive out Economic. Den hade väl bäst däckel av de billigare på deras sida. Dessvärre passade den inte min shettis, så det fick bli en annan. :) Vet dock inte hur Hobbyn är, eftersom jag bara varit i kontakt med en utav butikerna. Har googlat på den och folk verkar nöjda. En djungel det där, för mig som är nybörjare. :p

Jag är ju också nybörjare när det gäller körning. Man får väl lära sig lite i taget helt enkelt. Nu plockar jag bort selen "Berta" från min lista. Både ecnomic och Hobby verkar ju vara selar som folk är nöjda med. Någon av dem får det bli för lillponnyn.

Tack! Då är den ett klart tänkbart alternativ.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 262
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: malumbub
·
Hästvård Självklart ska veterinär kontaktas på måndag, men jag vill ändå höra vilka åkommor det kan tänkas handla om. Är så orolig. Vår lilla 20...
2
Svar
35
· Visningar
4 206
Senast: Sirap
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 073
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar