Bröstor till Shettis

Emmah.S

Trådstartare
Lillasyster har en shettis som hon motionskör med sulky och travsele. Tänkte höra med er som kan vilken typ av brösta som är lämpligast att hon använder, för tillfället har vi provisoriskt byggt om bröstan från en gammal bröstsele men det funkar ju sådär....så nu vill jag veta vilken typ ni rekomenderar har fattat att det ska vara en bredbrösta men vars finns det att köpa har letat med ljus ock lykta....

Sv: Bröstor till Shettis

Jag har en vanlig långbrösta till stor häst till mina shettisar, funkar utmärkt och går att köpa lite varstans.

Okej! Funderade faktiskt på att beställa en billig långbrösta, dom verkar ju vara rätt justerbara?! Tror att det blir så nu!

Jag har bara gjort nååååågra flera hål i min, sen e det ju bara att snurra den något varv extra.

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 946
Körning Har från flera håll nu fått höra att de enda lokselarna som duger något till är Tärnsjös. En ny Tärnsjösele ligger dock liiite över min...
Svar
11
· Visningar
6 013
Senast: agtatoon
·
Körning Jag har lyckats byta till mig en modifierad smålandstrilla (sänkt, med gummihjul) med parstång och kompletta parselar (nåja, bakselar...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
10 375
Senast: trassel
·
Körning Hej hej.. Jag är på jakt efter en bjällerkrans att fästa på shettisens brösta.. Men hittar inga, Tr*dera har några som ligger ute...
Svar
13
· Visningar
1 672
Senast: Fia-Lina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka