Broomfield

F

flashlight

Nån som känner till var man hittar träns av detta märke?

Jag har ett som jag köpt för länge av en kompis som köpt fel stl på någon tävlingsplats (Falsterbo tror jag) Det var dyrt vet jag. Det är fantastiskt mjukt fint läder och har hållit sej fint hur länge som helst trots väldigt mycket använt ser lädret nästan nytt ut ännu.

Jag vill ha ett likadant till dressyrträns och brunt (mitt är svart och används till hoppsadeln)

Har inte hittat det när jag letat i butiker? Någon som vet?

Sv: Broomfield

Det kan vara Ingdams, har för mig att de i alla fall säljer stövlar av ngt märke som kan heta Broomfield. Ej säker dock men de brukar ställa ut i Falsterbo. Kolla hemsidan www.ingdams.com tror jag att den heter. Annars får du googla. Hoppas du hittar tränset

det var ingdams som sålde det märket. men dom har ju så dålig hemsida nu, typ inget som finns med...

Sv: Bromfield

Kl
Tack båda!

Såg på tränset nu när jag var och red att det står inpräglat Bromfield i nackstycket, alltså med ett o, inte som jag skrev.

Nej Indams hemsida är urtrist. ;Men man kan ju ringa dem:idea:

Sv: Bromfield

verkar inte säljas på nätet nånstans iaf, om man googlar bromfield bridle så kommer det inte ett enda träns upp.... :p

KL

Tack för tipset om Ingdams! De har Bromfield-träns!

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 322
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 723
Senast: Calmiche
·
Hästmänniskan jag la av det här med hästar för ca. 3 år, när jag tog beslutet att ta bort honom. De första 2 åren jag hade hästen, letade jag efter...
Svar
9
· Visningar
1 531
Senast: vildeld
·
Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 717
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka