Broms-Broms (snabba svar)

_Runaway_

Trådstartare
Funkar "broms-broms" mot bromsarna? Flugor ch sånt skit struntar jag i, men bromsarna är förj*vliga nu. Ska iväg och införskaffa insektstäcke imorgon och tänkte riva med en broms-bromsflaska i farten. OM det funkar??

Sv: Broms-Broms (snabba svar)

Här är det värsta broms året i mannaminne, mygg/knott med :devil:

Köpte bromsbroms som sista utväg,tillsammans med insektstäcke kan de vara ute till ca 10 tiden och sen mellan 17 - 20.

:crazy:

Hm...vi ska prova nån konstig häxbryggd (vitlök, timjan m.m.) idag....kan berätta hur det funkar senare. ;)

Vad är bromsbroms, behöver det till "mina" bromsar...

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 015
Senast: Anonymisten
·
Relationer Alltså... min bonusmamma. Jag blir så trött på henne ibland. Hon tycker att jag och min bror kan dela rum (vi är totala motsatser till...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 457
Senast: a1agnlju
·
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 151
Senast: vallhund
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det här är väl kanske inte så mycket för andra att läsa, men vill ni så är det självklart fritt fram. Men mest av allt är det för min...
Svar
0
· Visningar
677

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka