Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det är ingen officiell klädkod. Klä dig som du brukar på sommaren, men tänkt lite finare och kanske inte crocs, jeansshorts och t-shirt.Jag är bjuden på bröllop där klädkoden är Sommarfin.
Frågan är, måste man bära klänning som tjej?
Jag känner mig aldrig bekväm i det men vill ju inte vara respektlös.
Jag är värdelös på kläder öht tyvärr men avskyr verkligen klänning.Nä det skulle jag inte tro, sommar fin är ju inte en officiell klädkod så tänker man klär sig fint i sommar kläder dvs måste väl kunna va lite vad som, ljusa jeans, fin topp lr byxa och kavaj i ljusa färger, lr fina shorts och skjorta lr vad som tänker jag. Har du någon speciell outfit i tankarna?
Något sådant här tycker jag skulle passa:Jag är bjuden på bröllop där klädkoden är Sommarfin.
Frågan är, måste man bära klänning som tjej?
Jag känner mig aldrig bekväm i det men vill ju inte vara respektlös.
Jag tvivlar starkt på att brudparet vill att du kommer dit och känner dig obekväm, att du har kläder du avskyr osv! Så, precis som andra skriver: ta på dig sommarkläder som du känner dig fin i och som är hela och rena så blir det säkert bra. Om du ändå känner dig osäker så kanske du kan be om tips från brudparet eller någon du känner som också ska på bröllopet.Jag är värdelös på kläder öht tyvärr men avskyr verkligen klänning.
Ah, tänker om det finns något du känner dig bekväm i så satsa på det,. Vill du ha något nytt kanske en uppdaterad version av något du trivs i. Om du tvekar så hör med brudparet, skulle tro dom hellre vill du är bekväm än något annatJag är värdelös på kläder öht tyvärr men avskyr verkligen klänning.
Inte riktigt min stil.Något sådant här tycker jag skulle passa:
https://m.lightinthebox.com/sv/p/tv...-lan-ting-express_p7522111.html#header_anchor
Men det beror ju på tycke och smak och kanske ålder.
Jag har haft klänning många gånger och jag är inte ful i det direkt men jag vantrivs.Man behöver inte, det går jättebra med dressade byxor och en somrig blus eller kofta.
Men - om du någon gång blir lite sugen på att testa vill jag bara säga att jag tror att du skulle vara jättefin i klänning, jag tror att du skulle vara skitsnygg i en kortärmad trekvartslång skjortklänning med krage eller en v-ringad klänning.
Jag förstår! Och det är så klart dumt att slösa bort en fest på att vantrivas!Jag har haft klänning många gånger och jag är inte ful i det direkt men jag vantrivs.
Jumpsuit har jag funderat på.För mig är det just den sortens klädkod man sätter för att man VILL att gästerna ska komma i något de är bekväma i, så att de inte ska känna att de måste ta på sig en klänning för sakens skull. Jag tycker absolut att kostym, jumpsuit eller finare byxor med blus och kavaj funkar utmärkt.