Bröder som är ovänner.

Aliide

Trådstartare
Mina underbara katter fyller 9 år i år. Och detta är såklart underbart. Dom är både pigga och fräscha. Fångar massa möss osv.

Men trots att dom alltid varit tillsammans så har dom ibland dispyter. Dom har aldrig någonsin legat och sovit på varandra (förutom som pyttesmå kattungar). Men kan lätt dela på en soffkudde i soffan.

Ändå så händer det att dom ryker ihop. Inga större saker, lite tussar hår är det värsta som hänt. Men det ska ofta fräsas lite vid matskålar och möten.

Är detta vanligt? Jag menar, dom har bott ihop i 9 år. Lägg ner stridsyxan någon gång...

Båda två är kastrerade. Och det finns en 3-årig kastrerad hane i huset som förpestar bådas tillvaro :D
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
557
Senast: Svartkatt
·
Övr. Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 748
Senast: AnneB
·
Övr. Katt Har 2 kastrerade hankatter som blir 6 respektive 9 år i år. Förhoppningsvis har båda många fina år framför sig men jag börjar ändå...
Svar
2
· Visningar
750
Senast: KesoNeso
·
Katthälsa Har två honkatter, den ena på 1 år och den andra på 10 månader. Båda kastrerade. "Stora katten har jag haft sen hon var 12 veckor och...
Svar
0
· Visningar
1 276
Senast: Mahonia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp