Ämelie

Trådstartare
nån som vet nåt om han? Hur gammal är han? lever han? vem äger honom? vart står han? Vad har han lämnat för avkommor? psyke? berätta allt ni vet... ;) :bow:

Sv: Brno ox

Hej:)
Jag tror jag har en av Brnos "föl":P Jag och min kompis började av nyfikenhet undersöka om min ponny, Priveros, föreldrar. hittade den här länken och MÅSTE ha svar:P vill värkligen veta mer om honnom.
// sara

Sv: Brno ox

Hej
Har både privata bilder på Brno och en av hans avkommor: D-ponnyn Prestige. Han är uppfödd i Lycksele efter Anlou. Jag tror Brno Lever.
Hälsningar ingrid, sollefteå:)

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 576
Senast: ildiko
·
Avel Frågar åt en vän. Söker tips på Welsh hingst på semin (helst) eller som står i Norrland. Helst C-ponny. Även D-ponny är av intresse...
Svar
3
· Visningar
599
Senast: Robina
·
Övr. Djur Har en avlivning bokad imorgon för min kaninhona som är sju år. Han har en snabbväxande böld i ena kinden och vet vill inte operera pga...
Svar
3
· Visningar
801
Senast: DarkInNight
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Anonymt nick, och nej jag vet inte om personen är just mytoman, jag vet bara att hon ljuger om väldigt mycket. En vän har i många år...
Svar
12
· Visningar
1 237
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka