Britta och Lasse

Ja och de bor kvar i byn :D

Eller inte!!! :nailbiting:

Lasse gillade inte idén från början? men Britta kanske också ändrade sig för jag menar tiden går och människor får andra intressen och mål med livet

Så himla heteronormativt. Jag tror Lisa och Britta gifte sig och flyttade till Paris för att leva ut sina konstnärsdrömmar, dricka rödvin och leva livet som barnfria i en paradvåning i 4e arrondisemanget.

Bosse dejtade Anna ett tag och dom fick barn, trillingar, för att sedan separera. Bosse förblev därefter singel men har god kontakt med såväl Anna som sina barn eftersom de bor ihop i ett kollektiv som en stjärnfamilj efter det att Anna fått ytterligare ett barn med Olle för att därefter gifta sig med Lasse. De byggde senare ihop Mellangården och Norrgården så att barnen skulle slippa balansera på plankor mellan husen när de ville gå till någon av föräldrarna.

Vad dumma ni är som gör er lustiga över mina älsklingsböcker från barndommen! :mad: :p

"Silver" (dvs ponnyn han baserades på) blev 23 år och jag gissar att de gifte sig ja. Författaren gifte sig och böckerna är baserade på hennes eget liv.

Älskade Britta och Silver, läste varje bok 10 ggr minst och drömde om en skimmel welsh. :love: Utan tvekan de bästa hästböckerna som skrivits och till skillnad från andra var de mycket realistiska.

Vaaa ni möte tänka att det var slutet på 60-talet tror ni att Britta var så modig att hon och Kicki slog sig ihop, men Thomas då?

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Svar
9
· Visningar
785
Senast: hundtant
·
Hemmet Jag har en gräsplätt (3x5 meter ca) utanför huset som används som parkeringsplats. Gräsmattan är nu helt sönderkörd. Min första tanke...
2
Svar
21
· Visningar
868
Senast: Tantan
·
Relationer Efter att jag gifte mig har folk grattat och kommit med några relationsråd, har varit kul att höra från dem som varit gifta länge tycker...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
10 110
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hiss och diss del 5
  • Ratsit
  • Sytråden del 4