Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gifte de sig?
Samma här. Bror Lasse är gift med Hilkka. Lasse grannen är gift med Gunilla. Kusin Lasse är död.Jag känner flera Lasse men ingen är gift med någon Britta.
Har du koll på Lisa och Olle också?Ja och de bor kvar i byn
Eller inte!!!
Lasse gillade inte idén från början? men Britta kanske också ändrade sig för jag menar tiden går och människor får andra intressen och mål med livet
Då känner du inte riktigt rätt Lasse, för den jag känner till är gift med en Britta (och bor nånstans i Dalarna)Jag känner flera Lasse men ingen är gift med någon Britta.
Nä Brittan dumpade Lasse liten.Gifte de sig?
Tror Lisa blev ihop med Anna faktiskt men kan ha varit ett rykteHar du koll på Lisa och Olle också?
Lever Silver eller fuxmärren hon hade?Gifte de sig?
Jaaaa det hoppas jag! Och att de köpte en egen liten gård och födde upp welshponnyer och levde lyckliga i alla sina dagarGifte de sig?
Gifte de sig?
Då känner du inte riktigt rätt Lasse, för den jag känner till är gift med en Britta (och bor nånstans i Dalarna)
Vaaa ni möte tänka att det var slutet på 60-talet tror ni att Britta var så modig att hon och Kicki slog sig ihop, men Thomas då?