Brit Premium köttkorv?

linnsan

Trådstartare
Någon som har erfarenhet av dessa? Innehåller 95 % kött. Behöver ej förvaras i kyl/frys som oöppnad förpackning. Känns ju smidiga att ta med på resor :)

Köpte två stycken nu när jag var i ullared för att testa, men hör gärna andras erfarenheter!

Du får gärna uppdatera med hur de fungerat på dina hundar när du testat dem. Jag har inte testat själv men tyckt att det ser bra ut, dock är väl köttet behandlat en hel del för att klara av rumstemperatur? Vid resor så förvarar jag maten i kylväska eller köper något i mataffärer/djuraffärer längs med resvägen. Hittills har det fungerat väldigt smidigt, men det är klart, vi har inte varit ute på tex fjällvandring eller annan resa där det är långt till närmsta affär.

Liknande trådar

Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 411
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 344
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Någon som använder menstrosor som primärt mensskydd? Jag har testat menskopp nu några månader och känner att det inte är något för mig...
Svar
7
· Visningar
928
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
747
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka