Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ärligt talat, visst har Magini och Maraton båda tävlats i svår hoppning, men faktum är att båda två ÄVEN har goda dressyregenskaper. Och enligt säker källa (stallchef eller nåt på Flyinge då det begav sig) så stod Anette Solmells val mellan Magini och Strauss när hon skulle ha en dressyrhäst. Frågan är om inte Magini hade blivit minst lika bra?Görel skrev:Briar är ju inte från en förvärvningssäker dressyrstam utan mera hoppning med pappa och farfar i svår samt en morfar som var den förste hingsten som fick tior på hoppning vid sitt bruksprov...
I fjärde och femte led har han ju Gaspari och Drabant, vilka verkligen kan räknas som säkra dressyrförvärvare, men det är ju rätt långt bak...
Håller för övrigt med alla om att han vispar väldigt i fram och trycker för lite i bak!
cissiny skrev:Men, om jag lägger upp Salinero, Rusty, Beauvalais och Briar? Och kanske Aragon och Wansuela Suerte, om jag hittar lite mer på mödernet?
Namkos skrev:Men vilken kanal tittade ni på? Jag såg på svt24 o lyssnade på Eric Lette o vad jag minns hörde jag inget sådant. Kan ha minnesfel.