Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
" Ta hand om ditt hem/hus och din familj.
Ägna dig åt konkreta saker för att få en fast grund att stå på.
Din gåva är att skapa dig en trygg omgivning"
Faktum är att hon har varit här i måndags också. Och då fick pappa tag i henne, och lämnade till ett par som har brevduvor i närheten. Det var inte deras men de tog hand om dne. Så kom hon tillbaka.
Uppdatering Duvan är här igen! Satt utanför dörren när jag skulle ut och morgonfodra hästarna. Hon fick lite brödsmulor. För tillfället sitter hon i stuprännan Eller han.. Pappa har fått för sig att det är hans morfar som har kommit i form av en duva. Fritte, som han hette, byggde det hus som vi nu rivit innan vi byggde nytt hus på samma plats.
Haha, nejdå han (för det är tydligen en han nu eligt papsen) sitter bara där och trippar runt på taket och markisen. men Diva är alldeles i extas sen hon fick se den i morse. Hon ville inte vara inne så nu går hon i linan utanför huset. Verkar smått irriterad över att duvan inte kommer ner Det ser jätteroligt ut, för mamma står på en stege och målar huset och precis ovanför sitter en vit fågel och glor Lägger huvet på sned för att se ordentligt.
Fin duva!
Har den ingen fotring?
Ni kan ju kontakta brevduveföreningen och höra er för om någon anmält en saknad duva.
Det gjorde jag när jag hittade en brevduva på vägen till stallet för några år sedan.
Det visade sig att den varit borta ett par månader. Hade försvunnit under en tävling där åskan hade smällt.
I somras hade vi också en brevduva på vårt tak. Den och åt, drack och vilade sig hos oss i några dagar innan den flög vidare. Våra grannar försökte matade den med bröd men den tyckte bättre om Piratens(papegojans) fröer :P
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.