B

Bitchen

Hej !! Är det någon som har några indikationer på vilka förändringar inom reglerna på Breeders 2006 som kommer att ske? Hörde att man ska vara felfri 4 av 8 1.20 för femåringarna. Swedehorse skulle meddela ev. förändringar första kvartalet av 2006 men är nyfiken på om någon annan hört något.Mvh B

Sv: Breeders

Var i alla fall inne och kollade på Scandinavian Open (Falsterbo) och de hade iår dragit ner antal kvalförsök. Numera 3 felfria på 6 försök för 5 åringarna (mot 3 på 8 försök tidigare).
Tidigare snackade ju Swede Horse om att ev lägga kvalen på nationell men man kan ju hoppas att de insett att detta slår väldigt snett beroende på var i landet man bor.
Är ju möjligt att de åter inför att man har ett vist antal klasser på sig, som det varit nu att man har nästan 1 år på sig och fritt antal försök gör ju att det varit lite väl enkelt att kvala in 5 åringarna, samtidigt som man sett att vissa mindre lovande har fått göra lite väl många starter i jakten på en nolla.

Sv: Breeders

Nu har bestämmelserna kommit. Verkar inte vara några större förändringar såvitt jag kan se (kollade i och för sig bara hoppning).

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 084
Senast: zarmino
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 619
Senast: Lavinia
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 974
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tik som "luktar gott"
  • Uppdateringstråd 30