Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
YES! Jag ska rida på Flyinge!.....hade jag tänkt iaf. Fast undrar om det verkligen blir mer publik bara för att det flyttas dit? För som jag fattar det så är det ändå inte i samband med övriga Breeders?
Men herregud vad ni är kortsynta! Varför i hela friden ska dressyr/hopp ha ända till oktober på sig för att kunna gå Breeders???? De får naturligtvis tidigarelägga sitt så allt kan vara samlat.
Det är den enda lösningen som jag kan se så FT ökar både i publik o deltagare.
Jag skulle gissa på att Breeders och hela det kalaset går i oktober för att dels inte krocka med Scandinavian open (som troligen är högreprio än breeders för många) och dels för att fyraåringarna även kvalar via kvaliten. Eftersom kvaliten går sent blir såklart finalerna sena dom också.
Nja...det lät som en dålig ursäkt för att inte våga kvala sin 4-åring.... För vilken uppfödare skulle inte hellre vilja se sin häst i breeders/championatet än en liten kvalité?????
Nåja, om du bara tänker lite längre än din fälttävlansnäsa räcker så inser du snart att min hoppstjärna kanske kvalar via kvalitén till Breeders i hoppning.
In my dreams, I know, men ändå.
Det finns ju knappt några tävlingar att kvala via här uppe.
Och knappt nån ekonomi hos den föräldrarlediga ryttaren/ägaren.
Du borde tacka mig, din åsna har ju större chans nu än om min Ferrari skulle vara med...
Lånar lite av tråden!
Ni som ska kvala till breeders i höst, hur ser ert upplägg ut, vilka tävlingar ska era unghästar gå, hur många starter osv.! Någon som kanske redan kvalat klart?
Lånar lite av tråden!
Ni som ska kvala till breeders i höst, hur ser ert upplägg ut, vilka tävlingar ska era unghästar gå, hur många starter osv.! Någon som kanske redan kvalat klart?