Breda nosgrimmor!

MaRomer

Trådstartare
In med bilder på era nosgrimmor! Skriv gärna märke också=)

Det ska vara av den bredare sorten tack=) Med eller utan snok spelar ingen roll!

Sv: Breda nosgrimmor!

mitt gl-kandar

vet dock inte hur bred den är..

19069789.jpg

Min OS-nosgrimma på 4,5cm
feb011.jpg

Hansbo-nosgrimma på 4cm
feb003.jpg

Mitt Döbert-träns på 4,5cm
14aug017.jpg

MathildaForsythia.jpg

GL-kandar på 4cm
MathildaIzzy3.jpg

Min Farmland-nosgrimma :love: på 5,5cm!
Juli427.jpg

Jättesnygg verkligen! Vågar man fråga priset?=)

Jag fick hem ett GL-kandar i veckan. Dom rear ut det på en webbshop för 525:-. Dessutom fick jag med stång & bridongtygel + en slät lädertygel med stroppar. Verkligen prisvärt med ett kandar och tre tyglar för det priset!

Vet dock inte vad det finns för storlekar kvar, så man kanske får va snabb ;)

Senast ändrad av en moderator:

Tack :love:! Ja det har jag :bump:. Är i grunden ett GL (cob), har fått byta bridongremmen som var för kort, hitta nosgrimman på Tradera, pannbandet från hööks. Fast har nu köpt ett nytt pannband till kandaret - ett brunt U-format OS-pannband med en rad guldfärgade swarowskistenar :love:!!

Vad tur du har haft som hittat rätt nyans av brunt! Det finns ju femtielva olika nyanser och när man står där i butiken så tycker jag det är skitsvårt att tänka sig om det kommer passa ihop :) Får börja gå runt med snokremmen i jackfickan ifall jag skulle hitta ett passande pannband.. Då kan jag iaf jämföra lite grann.

Hur som helst var det skitsnyggt, ska du någon gång sälja det vet du vem du kan ta kontakt med först ;)

Alla dina träns och kandar är helt :love:!

*kl

Här är mitt HdR-träns, 4 cm nosgrimma.
19183413.jpg

Ja, dte har jag verkligen :D. Bridongen och nosgrimman är aningens mörkare, men det är faktiskt bara bra, för då "försvinner" de lite mer, sticker inte ut.

Haha, ledsen att behöva göra dig besviken, men detta kommer nog stanna hos mig tills det faller i bitar :angel: :D :love:

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Det är inte en ridjacka jag letar efter, utan en tålig, RYMLIG, varm vinterjacka att dra på sig när jag ska ut runt huset och fixa (med...
Svar
17
· Visningar
1 013
Senast: bettysmatte
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
953
Senast: Shixle
·
Hästmänniskan Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
962
Senast: ufot
·
Övr. Hund Spionen har både nosgrimma och halsband när vi är ute på promenad, sele och halsband när vi är i skogen kopplet kopplat i båda...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 630
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar