Bråttom! Prestige stigläder - Längd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Vonkan85
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 105
V

Vonkan85

Ett snabb svar tack! Jag ska beställa nya prestige otöjbara stigläder, men blir lite osäker på vilken längd jag ska ha, har tyvärr ingen möjlighet att mäta mina ikväll. Jag är 170 cm och de jag har nu är perfekta, har hål 11 när jag hoppar. Någon som vet vilken längd som borde passa? Jag funderar på 145, men är inte helt säker och vill helst inte göra extra hål sen.

Sv: Bråttom! Prestige stigläder - Längd

jag är 158 och jag har deras 135. tror nog att du ska ta 145 då jag har nånstans i mitten av hålen på dressyrsadel.

mvh Sofia

Damstorlek på stigläder brukar generellt vara 150 cm långa.
Jag är typ 1,63 & har mina läder på det kortaste (150 cm). Fast då har jag rätt korta läder oxå :)

Tack tack för era svar, då blir det 145 :D

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
641
Senast: cowgirl81
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
21 097
Senast: Raderad medlem 147980
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara... 94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
45 137
Senast: Hedinn
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Har svårt att klura ut vad som är bra för mig och vad som är rimligt, så jag skriver ned mina funderingar för att se om det blir... 2 3
Svar
44
· Visningar
9 605
Senast: Raderad medlem 142658
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Uppdateringstråd 31
  • Bråkande hundar