JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Någon som vet vad detta kan vara för brännmärkning? Är vid sadelläget på hästens högersida.
Siffrona bör ju vara 342 och så en "felvänd" måne ovanför - åtminstone tolkar jag det så.
Avel
Hej!
Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Dressyr
Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i.
Det...
Övr. Hund
Det låter som att du tar det för självklart att kastrera en hane, men så är det inte. En del tror att precis som med hästar och katter...
5
6
7
Kropp & Själ
Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p
Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Tovig katt
Katthälsa Vi gör lite i taget på vår långhåriga, och ser nuförtiden till att kolla igenom pälsen varje kväll så det blir aldrig mycket.
Man kan...
skiesabove
26 minuter sedan
Svar: 3
Visningar: 99
Katt
Rehabtid dragna tänder
Katthälsa Maja fick ju dra två tänder när hon var 16. Åt som vanligt dagen efter, fick smärtlindring ett par dagar och vi hade återbesök för att...
Sassy
54 minuter sedan
Svar: 3
Visningar: 79
Katt
Senast tagna bilden XVI
Övr. Hund Världens bästa lilla hund ❤️ och matten älskar kvällspromenaderna nu när de är ljust ute
ii-ssa
Idag kl 22:31
Svar: 537
Visningar: 32 616
Hund